1.

A case study of assessing perceptions, experiences, collaborating quality, learning performance, and student satisfaction in a flipped classroom

دوره 3، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 100-116
Ghasem Salimi؛ Neda Abdolahi؛ Ali Akbar Safavi

2.

The Effectiveness of Flipped Classrooms in Improving Online Learning Self-Efficacy and Academic Engagement

دوره 6، شماره 2، بهمن 2024، صفحه 115-129
azad allahkarami؛ fariba dortaj

3.

اثربخشی کست‌ها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیط‌زیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور

دوره 7، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 21-28
نازیلا خطیب زنجانی

4.

تأثیر آموزش به روش کلاس درس معکوس بر سواد آبی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 73-85
مهدیه رضائی

5.

تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی

دوره 3، شماره 3، آذر 1402، صفحه 1-14
ابراهیم صالحی عمران؛ میمنت عابدینی بلترک؛ فاطمه رمضان پور

6.

تحلیل جامع ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های مؤثر در یادگیری معکوس: یک رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 دی 1403
بهمن زندی؛ مهسا کریمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب