1.

An Investigating into cultural characteristics of e-education learners: A case study of virtual students of Payam Noor University of Khuzestan

دوره 5، شماره 1، آذر 2023، صفحه 41-65
khadijeh noorani؛ mohammad Reza Moradi؛ Farhad Seraji؛ Bahman Zandi

2.

Evaluation of the quality of provided instruction in e-learning center of Tarbiat Modares University (TMU) from students’ and educational experts’ point of view

دوره 1، شماره 3، فروردین 2019، صفحه 29-38
Ali Dana؛ Javad Hatami؛ Maede Maleki

3.

Exploring and Classifying Critical Challenges of E-learning through a Systematic Approach at the University of Tehran

دوره 6، شماره 1، تیر 2024، صفحه 58-81
Fatemeh Narenji Thani؛ Mohammad Reza Keramati؛ Elnaz Mirshahvalad؛ اAva Taghavi far؛ Mohammad Lohrasbi

4.

Simple and Multiple Relationships among Perceived Ease of Use and Perceived Usefulness with E-Learning Acceptance in Universities’ Instructors

دوره 1، شماره 2، دی 2018، صفحه 45-50
Samaneh Ebrahimi؛ Mehdi Moeinikia؛ Adel Zahed Babelan

5.

The Comparative Study of Learning Styles Among Students in The Electronic and Traditional Courses in Payame Noor University and Its Relationship with the Satisfaction of the Quality of Learning Courses

دوره 1، شماره 4، تیر 2019، صفحه 49-60
Forouzan Zarabian

6.

The Investigating and Identifying Barriers to E-Learning for Students of Payame Noor University of Tabriz with Providing a Model

دوره 3، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 65-80
maryam abolhasani؛ majid vahedi

7.

ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی

دوره 4، شماره 16، اردیبهشت 1396، صفحه 71-84
مجتبی رفیعی؛ هادی غفاری؛ میثم خرمی

8.

بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دوره‌های یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز

دوره 5، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 35-50
خدایار ابیلی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ زینب‌السادات مصطفوی

9.

بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور

دوره 11، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 53-68
حسن کرمعلیان؛ طیبه داستانپور؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی

10.

بررسی تطبیقی ساختار و کارکرد دانشگاه پیام نور با پنج دانشگاه باز جهان

دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، دی 1397، صفحه 89-110
رضا نجاری؛ جواد معدنی

11.

بررسی رابطه یادگیری الکترونیکی با مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های پژوهشگری دانش‌آموزان دوره ی متوسطه‌ی دوم (مطالعه موردی شهر فیروزآباد)

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 1-7
آمنه فاضلی فیروزآبادی؛ سعید احمدی

12.

بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در استفاده از یادگیری الکترونیکی

دوره 1، شماره 1، مهر 1392، صفحه 88-102
سمیه مطلبی شیخدرآبادی؛ محمد اورکی؛ عبدالحسین تفضلی مقدم

13.

بررسی نقش میانجی سواد اطلاعاتی در رابطه باورهای انگیزشی با آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

دوره 2، شماره 3، آذر 1401، صفحه 1-12
مریم پارسائیان؛ اشرف غلامی زاده

14.

بررسی نگرش دانشجویان بین‏الملل به آموزش‏‏های برخط و کاربرد رسانه‏‏های اجتماعی در یادگیری زبان فارسی در دوران پیش و پس از گسترش ویروس کرونا

دوره 3، شماره 4، مهر 1399، صفحه 39-51
زهرا عباسی؛ فاطمه کلاری

15.

بهبود مهارت‌های شغلی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان خمینی‌شهر در بستر یادگیری الکترونیکی

دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 55-63
الهه دیباج

16.

دانشگاه مجازی، ابزار کارامد جنبش نرم‌افزاری و تولید علم در راستای تحقق سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران

دوره 3، شماره 3 (پیاپی 11)، شهریور 1394، صفحه 51-77
محمدباقر فقیه؛ رضا رسولی؛ محمدعلی سرلک؛ داوود کریم زادگان

17.

روند پژوهش‌های حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل

دوره 1، شماره 3، بهمن 1392، صفحه 19-28
مهرانگیز علی نژاد

18.

سنجش میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشجویان تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان

دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24)، اسفند 1398، صفحه 57-68
سعید ملک‌محمدی؛ محسن حاجی زین العابدینی

19.

شناسایی قابلیت‌های سنجش تکوینی در محیط‌های یادگیری مجازی

دوره 6، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 43-62
عباس تقی زاده؛ جواد حاتمی؛ مریم قاسمی

20.

طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی

دوره 4، شماره 15، بهمن 1395، صفحه 79-92
نسیم سعید؛ منیره عظیمی همت

21.

مطالعه رابطه انواع تعامل در یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری مشارکتی (موردمطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش محیط‌زیست)

دوره 7، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 103-114
مرجان معصومی فرد

22.

مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور

دوره 4، شماره 1، آذر 1395، صفحه 50-57
عبدالحمید زیتونلی؛ مرتضی رضایی صوفی

23.

مطالعه میزان رضایت مندی دانشجویان مجازی از تعامل با رابط‌کاربر نرم ‌افزار آموزش مجازی(LMS) دانشگاه پیام نور

دوره 2، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 75-84
نوشین اشراقی ایوری؛ هادی شریف مقدم؛ ثریا ضیائی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب