1.

بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی)

دوره 7، شماره 1، مهر 1398، صفحه 51-64
فریبرز رحیم نیا؛ فرشاد قادری؛ قاسم اسلامی

2.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر ترویج تصویر برند شخصی (مطالعه موردی: ورزشکاران قهرمان استان آذربایجان شرقی)

دوره 12، شماره 4، 1403، صفحه 43-52
داریوش معرفت؛ اکبر فریدفتحی؛ مریم فریدفتحی

3.

مدل‌سازی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر شکل‌گیری تصویر مطلوب از باشگاه‌های والیبال با نقش میانجی رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اردیبهشت 1404
داریوش معرفت

4.

نقش رسانه‌های اجتماعی بر اصالت؛ تصویر و شخصیت برند فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1403
رضا شهبازی؛ میرابراهیم حسینی؛ روح اله دایی؛ هادی بشیریان

5.

نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام)

دوره 9، شماره 4، تیر 1401، صفحه 1-14
عبدالله روزفراخ؛ حسین منصوری؛ مرتضی محمدی؛ میثم صادقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب