1.

Standardization of the Persian Version of the Treatment Entry Questionnaire for Students with Internet Addiction

دوره 4، شماره 4، اسفند 2021، صفحه 47-58
fatemeh Alavi asil؛ khadije Abolmaali alhoseyni؛ Simin Bashar doust

2.

بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه پرسشنامه نیاز به شناخت(NCS) در دانش آموزان دبیرستانی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 53-66
حسین زارع؛ احمد رستگار

3.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان

دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32
مریم محسن پور؛ حورا الموسوی؛ ملوک خادمی اشکذری

4.

پرسشنامه همدلی تورنتو: ارزیابی مشخصه های روانسنجی در نمونه ای از دانشجویان ایران

دوره 10، شماره 19، خرداد 1400، صفحه 177-194
الهه معماریان؛ داود معنوی پور؛ مجتبی صداقتی فرد

5.

تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامة هوش هیجانی در ورزش

دوره 2، شماره 1، شهریور 1392، صفحه 139-150
حسین عیدی؛ همایون عباسی؛ امین بخشی چناری؛ معصومه فدایی؛ آکو ابراهیم فقهی

6.

تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 25-38
علی خدائی؛ امید شکری

7.

روان سنجی پرسشنامه سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور

دوره 11، شماره 1، مهر 1402، صفحه 15-30
حمید قاسمی؛ نازنین راسخ

8.

ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری

دوره 1، شماره 3، بهمن 1392، صفحه 29-38
سعید طالبی

9.

مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 31-42
امید شکری؛ محمد آزاد عبداله پور؛ علی تقوایی نیا

10.

نسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روان‌سنجی

دوره 5، شماره 4، خرداد 1397، صفحه 25-38
علی خدایی

11.

ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة هوش هیجانی صفت‌محور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی

دوره 8، شماره 3، اسفند 1399، صفحه 85-99
علی خدایی؛ سید میثم سید احمدی

12.

ویژگی‌های روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانش‌آموز در مدرسه

دوره 5، شماره 4، خرداد 1397، صفحه 83-92
مریم صفائی؛ سیاوش طالع پسند



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب