1.

تاثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب‌و‌کارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب)

دوره 11، 2 (پاییز 1401)، مهر 1401، صفحه 50-58
زهرا فراهانی؛ سید رضا سیدجوادین

2.

همراستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان‌های بازرگانی

دوره 8، شماره 2 (پیاپی 30)، فروردین 1399، صفحه 39-54
محسن رضایی؛ علی رضا علی احمدی؛ میرزا حسن حسینی؛ محمدتقی امینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب