1.

اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونه‌های رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی

دوره 8، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 83-92
ارش زارعی؛ علیرضا زارع؛ حسین منصوری

2.

بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند

دوره 10، شماره 4، تیر 1402، صفحه 42-56
صاحب دریایی؛ سعید امیرنژاد؛ سجاد قدمی

3.

تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی

دوره 9، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 47-31
محمد سلطان حسینی؛ لیلی خاوری خراسانی؛ مجتبی قاسمی سیانی

4.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر فرایند به‌کارگیری اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده توسط مشتریان محصولات ورزشی در کشور ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 خرداد 1403
رزگار پورمعروف؛ علی افروزه؛ محمد پورکیانی

5.

تحلیل نقش میانجی کارآفرینانی و ارزش ادراک‌شده در تبیین رابطه بین بازاریابی نفوذی و وابستگی عاطفی به برند در حوزه ورزش

دوره 11، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 117-134
محسن زارعی؛ سید نعمت خلیفه؛ حسین عبدالملکی؛ عباس خدایاری

6.

تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 30-44
علی کریمی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ؛ حمید قاسمی

7.

تدوین مدل عوامل موثر بر رفتار خرید مشتریان فروشگاه های پوشاک ورزشی اینترنتی

دوره 11، شماره 3، مهر 1403، صفحه 71-84
مجید سلیمانی؛ ابوالفضل فراهانی؛ لیلا قربانی قهفرخی؛ حمید قاسمی

8.

طراحی مدل نقش رسانه‌ها در بازاریابی چریکی محصولات (کالا و خدمات) ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403
عبدالمجید دوراندیش؛ سید محمد علی میرحسینی؛ احمد ترک فر؛ علیرضا الهی

9.

مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی

دوره 8، شماره 1، مهر 1399، صفحه 15-26
طیبه یانپی؛ فرزام فرزان؛ مرتضی دوستی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب