1.

Anxiety and Depression among Tertiary Level Students in Bangladesh during COVID-19 Outbreak

دوره 3، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 19-30
Abu Hasanat Mohammad Kishowar Hossain؛ Helal Uddin Ahmed؛ Reun Tanzin Oshru؛ MD Yeasir Yunus

2.

Covid-19 and the challenges of distance learning from a student perspective (Case study: Islamic Azad University)

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 99-115
Seyede Ali Ghoreyshi؛ Manijeh Ahmadi؛ Seyede Fatemeh Noorani

3.

Covid-19 Pandemic, Instagram use and Women’s Mental Health

دوره 3، شماره 2، بهمن 2020، صفحه 127-138
Razieh Kamal؛ Razieh Rahmani؛ Hoda Nadaf Shargh

4.

Design and Evaluation of ' Music Educational Assistant ': a Web-Based Assistant for Enhanced Music Cognitive and Skill Learning During COVID-19

دوره 5، شماره 1، آذر 2023، صفحه 170-186
Rashed Mohammadyan؛ Saeid Purrustaei Ardakani

5.

Investigating the Challenges of Engineering Students at the University of Tehran in Regard to Online Learning During COVID-19 Crisis: A Mixed Study

دوره 4، شماره 1، خرداد 2022، صفحه 111-125
ُSama Ghoreyshi؛ Seyed Omid Fatemi؛ Zahra Shaterzadeh-Yazdi

6.

Measuring Satisfaction of Some Postgraduate Engineering Students at Shiraz University about Virtual and Remote Laboratories

دوره 3، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 1-15
Ghasem Salimi؛ Fateme Mirghafari؛ Mohammad Hassan Janfeshan؛ Ali Akbar Safavi

7.

Method of Teachers' Evaluation of Students' Performance during the CoVid-19 Pandemic: Challenges and Solutions (Investigating Lived Experience of Parents, Teachers and Professionals)

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 23-39
Kamal nosrati heshi؛ Mir masoud talebi barkaje؛ hasan ahmadi

8.

Online-only Learning Challenges in Higher Education in COVID-19 Era: A Research Synthesis

دوره 3، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 16-31
Farhad Seraji؛ Hamed Abbasi Kasani؛ Solmaz Aghazadeh؛ Saied Sharifi Rahnamoo؛ Rasool Bakhtiari

9.

Outbreak News Affects the Attention in Everyday Life: A Cross-sectional Study

دوره 6، شماره 2، تیر 2023، صفحه 81-90
Mohammad Taghi Kheirkhah؛ Hamze Moazzen؛ Zahra Mirchi؛ Atefeh Nezamolslami؛ Moslm Kord؛ Mehran Mokarami؛ Shahriar Gharibzadeh؛ Majid Saffarinia

10.

The Comparison of Health-Related Behaviors in Individuals with and Without COVID-19

دوره 4، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 79-86
zeinab Sharifipour Chokami؛ Arefeh Hamideh Moghadam؛ Abbas Abolghasemi

11.

The Relationship between worry about University Reopening and Negative Behavioral Reactions in Students

دوره 3، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 122-128
Neda Goudarzi؛ Hamid Yaghubi؛ Behrooz Dolatshahi؛ Hanieh Rahim Jamaruni؛ Masud Zafar

12.

اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجه ای مغز(tDCS) بر شدت نشانگان افسردگی در بهبودیافتگان کووید-19

دوره 8، شماره 29، مرداد 1401، صفحه 49-58
لیدا اسماعیلی؛ علیرضا رمضانپور

13.

اثربخشی واقعیت درمانی آنلاین بر استرس ادراک‌شده و اجتناب تجربه‌ای بهبودیافتگان کووید-19

دوره 10، شماره 38، شهریور 1400، صفحه 141-156
مسلم اصلی آزاد؛ طاهره فرهادی؛ سعیده خاکی

14.

ارزیابی مدل انگیزشیِ پیش‌بینی رعایت توصیه‌های بهداشتی در همه‌گیری کووید-19

دوره 11، شماره 41، خرداد 1401، صفحه 135-154
فرهاد تنهای رشوانلو؛ حسین کارشکی؛ زهرا عسگری

15.

الگوی راهبردهای مدیریت بحران کووید-19 مبتنی بر سیاست‌های مدیریت منابع انسانی

دوره 10، شماره 1 (پیاپی 37)، دی 1400، صفحه 29-46
حسین منصوری؛ محمد غفورنیا

16.

بررسی اثر عوامل کلان اقتصادی بر بازدهی سهام در طی شیوع همه‌گیری کووید-19 (مورد مطالعه صنایع منتخب بورس اوراق بهادار تهران)

دوره 5، شماره 17، آذر 1400، صفحه 59-70
محمد جواد گرجی پور؛ فریبا عثمانی؛ تقی ابراهیمی سالاری

17.

تأثیرات شیوع کروناویروس جدید 2019 (کووید-19) بر میزان فعالیت‌های ورزشی و خلق و خوی بازیکنان غیرحرفه‌ای فوتبال در ایران

دوره 7، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 29-42
شمس الدین رضایی؛ علیرضا آقابابا؛ هادی روحانی؛ مقصود نبیل پور

18.

تحلیل آماری اخبار جعلی فارسی مربوط به کوید-19

دوره 5، شماره 4، مهر 1401، صفحه 43-60
مسعود قیومی

19.

تحلیل کیفی آموزش های دیجیتال درس تربیت بدنی مدارس ایران در زمان شیوع پاندمی کووید-19

دوره 12، شماره 3، دی 1402، صفحه 83-96
محمد مهدی سالاری؛ محمد کشتی دار؛ حجت حاجی پور

20.

تدوین مدل ساختاری فرسودگی شغلی بر اساس تکنو استرس، با توجه به نقش میانجی ویژگی‌‏های روان‌‏شناختی (تعهدسازمانی و حمایت اجتماعی ادراک شده) بر معلمان در زمان تدریس‌‏های مجازی دوران شیوع کووید19

دوره 11، شماره 22، آذر 1401، صفحه 81-90
شکوفه موسوی؛ محمودرضا شاهسواری؛ مائده گل نیا

21.

ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس سبک زندگی در زمان همه‌گیری ابتلا به ویروس کووید-19

دوره 9، شماره 33، اردیبهشت 1399، صفحه 161-177
مهناز علی اکبری دهکردی؛ طیبه محتشمی؛ معصومه تدریس تبریزی

22.

ساخت و اعتباریابی مقیاس استیگمای عموم کووید-19 در جمعیت ایرانی

دوره 11، شماره 43، آذر 1401، صفحه 151-162
صدیقه رضایی دهنوی؛ فائزه ارشک؛ آزاده سمسار کازرونی

23.

شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کاهش تحریف شناختی ناشی از پاندمی کووید 19

دوره 10، شماره 19، خرداد 1400، صفحه 165-177
کامران شیوندی چلیچه؛ فرزانه مصطفایی

24.

شناسایی واکنش‌های شناختی پزشکان بهبودیافته از بیماری کووید-19: یک مطالعه پدیدارشناسانه

دوره 10، شماره 38، شهریور 1400، صفحه 101-120
سید مسعود محسن الحسینی؛ فهیمه باهنر؛ محمدحسن آسایش

25.

طراحی مدل بومی فشار روانی کارکنان بخش دولتی بعد از شیوع کرونا، مطالعه موردی: بیمارستان های دولتی تبریز

دوره 11، شماره1 (پیاپی 41)، دی 1401، صفحه 77-90
اسکندر شیرازی؛ مهران مصری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب