1.

Measuring Satisfaction of Some Postgraduate Engineering Students at Shiraz University about Virtual and Remote Laboratories

دوره 3، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 1-15
Ghasem Salimi؛ Fateme Mirghafari؛ Mohammad Hassan Janfeshan؛ Ali Akbar Safavi

2.

اثر رضایت گردشگر از مناطق گردشگری بر تبلیغات شفاهی با میانجی‌گری هویت مقصد، مورد پژوهش: قلعه رودخان و ماسوله

دوره 13، شماره1 (پیاپی 26)، فروردین 1401، صفحه 107-122
یزدان شیرمحمدی؛ محمدتقی امینی؛ اسماعیل نصیری هندخاله؛ مریم بهرامی

3.

ارتباط بین سبک های تصمیم گیری مربیان با میزان رضــــایت مندی و تحلیل رفتگی بازیکنان لیگ های برتر بسکتبال مردان و زنان ایران

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 31-38
ولی نوذری؛ محمدحسن بوستانی

4.

ارتباط بین مهارت‏های ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیت‏بدنی آموزش و پرورش استان‎های غرب کشور با رضایتمندی دبیران

دوره 6، شماره 3، بهمن 1396، صفحه 11-19
منوچهر ططری

5.

ارزیابی تطبیقی میزان رضایت ساکنان از مسکن مهر (مورد مطالعه: مسکن مهر شرق و مسکن مهر غرب زاهدان)

دوره 9، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 53-66
حسنیه شیران؛ حمید رضا رخشانی نسب

6.

آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی

دوره 9، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 97-106
شهرام نظری؛ بهزاد دیوکان؛ فرشاد تجاری

7.

آزمون مدل عوامل درونی و بیرونی موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خدمات تفریحی-ورزشی (مورد مطالعه: پارک های آبی کشور)

دوره 12، شماره 4، فروردین 1403
مهدی ظریف؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری

8.

استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایت‌مندی مشتریان باشگاه‌های بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی

دوره 5، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 57-71
احمد محمودی؛ جلیل یونسی؛ محمد حسن متقی شهری؛ جواد شهلائی باقری

9.

الزامات رضایتمندی گردشگران از امکانات و خدمات شهری، مطالعه موردی: شهر شاهرود

دوره 14، شماره 4 (پیاپی 33)، اسفند 1402، صفحه 15-32
سجاد فردوسی؛ یاور بابائی

10.

بررسی تاثیر رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری در پایداری محیط زیست شهری، مورد مطالعه: منطقه 9 مشهد

دوره 7، شماره 14، آذر 1395، صفحه 11-24
رستم صابری فر

11.

بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان استخرهای شهر تهران

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 99-105
حبیب هنری؛ سهیلا شجاعی برجوئی؛ اکبر فرید فتحی

12.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی

دوره 6، شماره 4، تیر 1398، صفحه 67-76
مهرداد محرم زاده؛ سجاد پاشایی؛ میر داود حسینی

13.

تحلیل اثرات کالبدی طرح هادی براساس میزان رضایت مندی جامعه روستایی (مطالعه موردی دهستان نگل شهرستان سنندج)

دوره 4، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 66-77
رحمت الله بهرامی

14.

تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد

دوره 6، شماره 2، دی 1397، صفحه 55-68
مهدی سبک رو؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ فاطمه محمدی

15.

تحلیلی بر عملکرد مدیریت شهری شهر مهاباد از منظر مشارکت و رضایتمندی شهروندی

دوره 4، شماره 8، مهر 1392، صفحه 27-44
نادر زالی؛ علی مهدی؛ علی طورانی؛ معصومه مهدیان بهنمیری

16.

تحلیل نقش رضایتمندی در روابط بین کیفیت خدمات با تعهد ورزشی در باشگاه‌های بدنسازی و ایروبیک بانوان استان کرمان

دوره 3، شماره 4، دی 1395، صفحه 79-88
سید احمد نژاد سجادی؛ محمدحسین قربانی؛ سید جلیل میر یوسفی

17.

تحلیل و ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان شهر تبریز از سیستم حمل‌ونقل عمومی

دوره 13، شماره2 (پیاپی 27)، تیر 1401، صفحه 101-116
سامان ابی زاده؛ بهزاد احسانی بافتانی؛ صابر محمدپور؛ نادر زالی

18.

تعیین روابط علی انگیزه‌های کششی و رانشی بر رفتار گردشگران ورزشی: نقش میانجی رضایت

دوره 5، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 11-22
مرجان صفاری؛ عرفان مرادی

19.

سنجش رضایتمندی از کیفیت زندگی در سکونتگاه‌های غیررسمی، مطالعه موردی: شهر بجنورد

دوره 8، شماره 16، مهر 1396، صفحه 89-100
امین فرجی؛ آزاده عظیمی

20.

شناخت میزان رضایت‌مندی روستاییان از اجرای طرح هادی روستایی (مطالعه موردی: دهستان دیوشل، شهرستان لنگرود)

دوره 8، شماره 3، آذر 1400، صفحه 41-56
مجید یاسوری؛ معصومه نوروزی نژاد؛ سیده فاطمه امامی

21.

شناسایی عوامل موثر بر طفره‌روی سازمانی با رویکرد نقشه راه اصلاح نظام اداری

دوره 4، شماره 4 (پیاپی 16)، مهر 1395، صفحه 101-114
علی سامانی؛ حسن درویش؛ سعید عابسی؛ حسین صفرزاده

22.

طراحی مدل ساختاری اخلاق کار و تعهد سازمانی با نقش واسطه‌ای رضایتمندی در بین نیروهای داوطلب رویدادهای ورزشی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 87-96
رضا اندام؛ زهرا کریمی؛ امیر منتظری

23.

طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایت‌مندی کاربران

دوره 6، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 75-86
سعید پورروستایی اردکانی؛ فرامرز سهرابی اسمرود؛ احمد برجعلی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی

24.

عوامل موثر بر رضایتمندی شهروندان از خیابان شهری و ارتباط این عوامل با سرمایه-های اجتماعی (مطالعه موردی: خیابان 5 آذر شهرستان گرگان)

دوره 4، شماره 8، مهر 1392، صفحه 67-80
مژگان میرزایی؛ مرجان محمد زاده

25.

میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی

دوره 1، شماره 1، آذر 1392، صفحه 19-25
سارا کشکر؛ سید کمال توکلی؛ رضا صادقی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب