1.

اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 1، آبان 1400، صفحه 31-46
معصومه کلاته سیفری؛ معصومه محمدی

2.

ارائة مدل نقش رسانه‌ها در سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403
مهری تبریزی یگانه؛ مینا حکاک زاده؛ محسن منوچهری نژاد

3.

ارائه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی

دوره 9، شماره 1(پیاپی 33)، دی 1399، صفحه 161-176
محمد عزیزیان؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ حسین اسلامی

4.

ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1397، صفحه 79-88
مسعود فریدونی

5.

ارائه مدل عوامل موثر بر اخلاق رسانه‌ای: مطالعه موردی برنامه‌های ورزشی تلویزیون

دوره 11، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 55-64
داریوش معرفت؛ محسن صادقی

6.

ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان

دوره 10، شماره 1، مهر 1401، صفحه 80-90
سردار محمدی؛ سیاوش خداپرست؛ وحید بخشعلی پور

7.

ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانه‌های ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی

دوره 5، شماره 3، خرداد 1397، صفحه 39-48
رسول نظری؛ فریبا رافعی

8.

اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

دوره 9، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 30-20
فهیمه مومنی فر؛ امین راجی؛ جلال یاراحمدی

9.

بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم)

دوره 4، شماره 1، آذر 1395، صفحه 21-27
عباس شعبانی

10.

بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 31-42
سعید مخلصی؛ سید نصراله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

11.

بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور

دوره 1، شماره 4، شهریور 1393، صفحه 61-67
مرتضی رضائی صوفی؛ عباس شعبانی

12.

بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی.

دوره 3، شماره 1، آذر 1394، صفحه 24-29
عباس شعبانی؛ مرتضی رضایی صوفی

13.

بررسی عوامل رسانه‌ای مؤثر بر افزایش خیانت اینترنتی دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 63-74
محمدرضا شکیبا؛ رضاعلی نوروزی؛ جابر افتخاری

14.

بررسی عوامل مؤثر بر توسعة کارآفرینی سازمان‌های ورزشی استان همدان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 دی 1401
مسعود سلگی؛ نازنین راسخ؛ کیوان شعبانی مقدم

15.

بررسی کارکرد رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی زنان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 آذر 1403
محبوبه نقوی

16.

بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی

دوره 7، شماره 1، مهر 1398، صفحه 43-50
حسین عیدی؛ امین رضا بخشی چناری؛ معصومه فدایی ده‌چشمه

17.

بررسی نقش رسانه در پیشبرد دیپلماسی ورزشی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1402
میرابراهیم حسینی؛ فاطمه عبدوی؛ سیدامین دهقان بنادکی

18.

بررسی نقش محتوای رسانه های ورزشی در افزایش مخاطبان رویدادهای ورزشی زنان در رسانه ملی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اردیبهشت 1403
محبوبه نقوی؛ امیررضا خادم

19.

تأثیر رسانه و جامعه‌پذیری بر رفتارهای زیست‌محیطی شهری، مطالعه موردی: شهرهای ساری و جویبار

دوره 12، شماره 4 (پیاپی 25)، اسفند 1400، صفحه 59-78
علی‌اصغر غلامی؛ علی‌ اصغر عباسی اسفجیر؛ ابوالقاسم حیدرآبادی

20.

تحلیل اشکال مختلف روابط بینا-رسانه‌ای در تئاتر؛ از پیدایش تا تکامل یک نظریه

دوره 2، شماره 1، اسفند 1397، صفحه 43-56
مجید رحیمی جعفری؛ بهروز محمودی بختیاری؛ حمیدرضا شعیری

21.

تحلیل انگیزه بینندگان برنامه‏ های ورزشی از طریق رسانه‏ های سنتی و نوپدید

دوره 8، شماره 1، تیر 1398، صفحه 125-137
معصومه بابایی مبارکه؛ مهدی کهندل؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ علی زارعی

22.

تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد

دوره 6، شماره 2، دی 1397، صفحه 55-68
مهدی سبک رو؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ فاطمه محمدی

23.

تحلیل تطبیقی سیاستهای رسانه ای ورزش کشور با عملکرد رسانه ها در ترویج ورزش بانوان ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1403
سارا کشکر

24.

تحلیل تعاملات سازمان صدا و سیما با دولت‌ دوازدهم

دوره 11، شماره3 (پیاپی 43)، تیر 1402، صفحه 1-16
احمدرضا حسن کاویار؛ علی اکبر رزمجو؛ داوود نعمتی انارکی

25.

تحلیل فعالیت‌های مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP

دوره 6، شماره 3، اردیبهشت 1398، صفحه 23-38
بهرام یوسفی؛ علی ناصری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب