1.

اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 1، آبان 1400، صفحه 31-46
معصومه کلاته سیفری؛ معصومه محمدی

2.

ارائة مدل نقش رسانه‌ها در سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401
مهری تبریزی یگانه؛ مینا حکاک زاده؛ محسن منوچهری نژاد

3.

ارائه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی

دوره 9، شماره 1(پیاپی 33)، دی 1399، صفحه 161-176
محمد عزیزیان؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ حسین اسلامی

4.

ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1397، صفحه 79-88
مسعود فریدونی

5.

ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان

دوره 10، شماره 1، مهر 1401، صفحه 80-90
سردار محمدی؛ سیاوش خداپرست؛ وحید بخشعلی پور

6.

ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانه‌های ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی

دوره 5، شماره 3، خرداد 1397، صفحه 39-48
رسول نظری؛ فریبا رافعی

7.

اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

دوره 9، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 30-20
فهیمه مومنی فر؛ امین راجی؛ جلال یاراحمدی

8.

بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم)

دوره 4، شماره 1، آذر 1395، صفحه 21-27
عباس شعبانی

9.

بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 31-42
سعید مخلصی؛ سید نصراله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

10.

بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور

دوره 1، شماره 4، شهریور 1393، صفحه 61-67
مرتضی رضائی صوفی؛ عباس شعبانی

11.

بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی.

دوره 3، شماره 1، آذر 1394، صفحه 24-29
عباس شعبانی؛ مرتضی رضایی صوفی

12.

بررسی عوامل مؤثر بر توسعة کارآفرینی سازمان‌های ورزشی استان همدان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 دی 1401
مسعود سلگی؛ نازنین راسخ؛ کیوان شعبانی مقدم

13.

بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی

دوره 7، شماره 1، مهر 1398، صفحه 43-50
حسین عیدی؛ امین رضا بخشی چناری؛ معصومه فدایی ده‌چشمه

14.

بررسی نقش رسانه در پیشبرد دیپلماسی ورزشی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1402
میرابراهیم حسینی؛ فاطمه عبدوی؛ سیدامین دهقان بنادکی

15.

تأثیر رسانه و جامعه‌پذیری بر رفتارهای زیست‌محیطی شهری، مطالعه موردی: شهرهای ساری و جویبار

دوره 12، شماره 4 (پیاپی 25)، اسفند 1400، صفحه 59-78
علی‌اصغر غلامی؛ علی‌ اصغر عباسی اسفجیر؛ ابوالقاسم حیدرآبادی

16.

تحلیل اشکال مختلف روابط بینا-رسانه‌ای در تئاتر؛ از پیدایش تا تکامل یک نظریه

دوره 2، شماره 1، اسفند 1397، صفحه 43-56
مجید رحیمی جعفری؛ بهروز محمودی بختیاری؛ حمیدرضا شعیری

17.

تحلیل انگیزه بینندگان برنامه‏ های ورزشی از طریق رسانه‏ های سنتی و نوپدید

دوره 8، شماره 1، تیر 1398، صفحه 125-137
معصومه بابایی مبارکه؛ مهدی کهندل؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ علی زارعی

18.

تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد

دوره 6، شماره 2، دی 1397، صفحه 55-68
مهدی سبک رو؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ فاطمه محمدی

19.

تحلیل تعاملات سازمان صدا و سیما با دولت‌ دوازدهم

دوره 11، شماره3 (پیاپی 43)، تیر 1402، صفحه 1-16
احمدرضا حسن کاویار؛ علی اکبر رزمجو؛ داوود نعمتی انارکی

20.

تحلیل فعالیت‌های مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP

دوره 6، شماره 3، اردیبهشت 1398، صفحه 23-38
بهرام یوسفی؛ علی ناصری

21.

تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016

دوره 8، شماره 1، مهر 1399، صفحه 83-92
امین خطیبی؛ مریم ایمانیان

22.

تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس

دوره 10، شماره 1، مهر 1401، صفحه 40-55
محمد زارع آبندانسری؛ نسرین عزیزیان کهن؛ فاطمه رضاپور

23.

تدوین مدل نقش رسانه‌های جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401
رضا ابراهیمی؛ سعید قربانی؛ محمد علی نودهی؛ مجتبی احمدی؛ زهرا چهار باغی

24.

درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه)

دوره 8، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 13-26
رسول نوروزی سید حسینی

25.

رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بین‌المللی ورزش

دوره 2، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 62-71
فاتح فرازیانی؛ مرتضی طاهری؛ الهه عرب عامری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب