1.

ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی

دوره 10، شماره 4، تیر 1402، صفحه 90-103
سیده مریم نقیب حسینی؛ سید عماد حسینی؛ فرشاد امامی

2.

ارائة مدل پارادایمی توسعة‌ رفتارهای اخلاقی سازمان یار در ورزش کشور

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 75-88
مریم میرزاپور خلیلی زاده؛ مینا حکاک زاده؛ محمد پوررنجبر

3.

ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران

دوره 9، شماره 3، بهمن 1399، صفحه 69-82
وحید حاجی حیدری؛ رسول نظری

4.

ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 84-97
فرناز فروتن؛ اسماعیل شریفیان؛ کوروش قهرمان تبریزی؛ محسن منوچهری نژاد

5.

ارتباط بین هوش عاطفی با عملکرد مدیران ورزشی استان گیلان

دوره 3، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 101-110
مرتضی رضایی صوفی

6.

ارتباط هوش هیجانی با سلامت روان‌شناختی و خودکارآمدی در زنان سالمند شهر کرج

دوره 4، شماره 2، تیر 1396، صفحه 41-51
هنگامه بلورساز مشهدی

7.

ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی

دوره 4، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 63-71
نازدار پروین؛ ابوالفضل فراهانی؛ ناهیده پروین؛ سامان ابراهیم حصاری

8.

ارزیابی محتوای برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان

دوره 9، شماره 4، تیر 1401، صفحه 15-27
مهدی جلالی؛ شهرام علم؛ زهرا هژبرنیا؛ امیر ندری

9.

الگوی رفتار مدیران ورزش دانش آموزی در اجرای برنامه های راهبردی با تلفبق کارت امتیازی متوازن وشش سیگما

دوره 6، شماره 4، دی 1398، صفحه 83-91
لقمان کشاورز؛ مرتضی رضایی صوفی؛ فاطمه صدیقی فاروجی

10.

بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 43-49
مرتضی رضائی صوفی؛ عباس شعبانی

11.

بررسی تاثیر نیازهای روانی در گرایش افراد به شرط‌بندی اینترنتی در ورزش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 بهمن 1401
علی ساجدی سابق؛ سید عماد حسینی؛ فرشاد امامی

12.

بررسی چالش های رشد و توسعه ورزش قهرمانی بر مبنای آمایش سرزمین و ارائه راهکارها

دوره 8، شماره 3، بهمن 1398، صفحه 71-79
رضا شیرزادی؛ سید محمدحسین رضوی؛ سعید امیرنژاد؛ نصراله محمدی

13.

بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران

دوره 2، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 29-40
محمد رضا سرمدی؛ زهره اسماعیلی؛ مریم شیربیگی؛ علی مرادی

14.

بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش

دوره 7، شماره 1، مهر 1398، صفحه 85-96
سیدامین دهقان؛ مسعود ایمانزاده؛ مجید نامور؛ محمد پورپناهی

15.

بررسی نقش محتوای رسانه های ورزشی در افزایش مخاطبان رویدادهای ورزشی زنان در رسانه ملی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اردیبهشت 1403
محبوبه نقوی؛ امیررضا خادم

16.

پیامدهای تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت ورزش

دوره 10، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 115-125
سلمان علوی؛ مهدیه پورزارع؛ فرزاد غفوری؛ احمد محمودی

17.

تأثیرپذیری هویت سازمانی، تعهد سازمانی و تمایل به ترک خدمت از جو اخلاقی: مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی

دوره 9، شماره 3، آبان 1401، صفحه 29-41
میثم نوری خانیوردی؛ مهدی بشیری؛ رسول فرجی؛ ابوالفضل قاسم زاده؛ داریوش معرفت

18.

تاثیر رسانه‌های جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال

دوره 3، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 11-24
علیرضا زارع؛ صدیقه حیدری نژاد؛ رضوان شیرالی

19.

تاثیر فعالیت های ورزشی همراه با موسیقی بر توجه دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر شهرستان یزد

دوره 3، شماره 1، تیر 1402، صفحه 13-22
فریده سادات سجادی پور؛ محمد حسن دشتی خویدکی؛ فاطمه یاوری؛ ارغوان نعیمیان

20.

تاثیر فعالیت های ورزشی همراه با موسیقی بر کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر

دوره 2، شماره 4، فروردین 1402، صفحه 61-69
فاطمه یاوری؛ محمد حسن دشتی خویدکی؛ ارغوان نعیمیان؛ سعید کیان مهر

21.

تأثیر مدیریت زمان و کیفیت سیستم توسعه استعداد والیبال بر رضایت ذی نفعان در کشور عراق

دوره 12، شماره 4، فروردین 1403، صفحه 65-76
ضرغام حیدر عیسی؛ فاطمه عبدوی؛ محمد رسول خدادادی؛ عبدالزهرا حمیدی محیسن

22.

تبیین شاخص‌های تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی

دوره 4، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 27-36
مرجان امینی؛ مژگان امینی؛ عبدالرحمن مهدی پور؛ حمید قاسمی

23.

تحلیل انگیزه بینندگان برنامه‏ های ورزشی از طریق رسانه‏ های سنتی و نوپدید

دوره 8، شماره 1، تیر 1398، صفحه 125-137
معصومه بابایی مبارکه؛ مهدی کهندل؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ علی زارعی

24.

تحلیلی بر پدیدۀ پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن‌های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه‌ای با استفاده از مدل باینری لوجیت

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 114-125
مینا شکوریان؛ رضا نیکبخش؛ طیبه زرگر

25.

تحلیل تطبیقی سیاستهای رسانه ای ورزش کشور با عملکرد رسانه ها در ترویج ورزش بانوان ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1403
سارا کشکر

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب