1.

Analysis of virtual education challenges in exceptional schools of Guilan province from the perspective of teachers

دوره 3، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 117-129
Azadeh Ghorbani Piralidehi؛ Marjan Masoumi Fard

2.

Identifying and evaluating the factors affecting the establishment of "quality culture" (QC) and effective factors in the quality of virtual education of Farhangian University

دوره 5، شماره 2، فروردین 2024، صفحه 73-91
Kamal nosrati heshi؛ zahra khademi Astaneh؛ Mohammad Azimi؛ Jafar Namvar

3.

Investigating the Relationship between Web-Based Teaching Components During the COVID-19 Pandemic and Elementary School Teachers' Anxiety: A case study of Amol city

دوره 6، شماره 1، تیر 2024، صفحه 82-94
MARYAM rajabiyan؛ Rahim Moradi

4.

Study of Information and Communication Technology Acceptance Model in Virtual Education among Teachers in Exceptional Schools of Guilan Province

دوره 4، شماره 1، خرداد 2022، صفحه 48-62
Azadeh Ghorbani Piralidehi؛ Nazila Khatib Zanjani؛ Fatemeh Ghorbani Piralidehi

5.

The Effectiveness of Virtual Education "Health Needs Assessment Program" on the Performance of Health Supervisory Experts

دوره 2، شماره 1، مهر 2019، صفحه 23-32
Mitra Zolfaghari؛ Leila Ghavami

6.

اثربخشی کست‌ها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیط‌زیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور

دوره 7، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 21-28
نازیلا خطیب زنجانی

7.

آموزش مجازی محیط زیست پیش‌بایست ارتقای کیفیت آموزش عمومی در قرن بیست و یکم

دوره 1، شماره 3، خرداد 1392، صفحه 31-42
هدی طایی؛ نجیبه شاه حسینی؛ امیر ملکی

8.

بررسی چالش‌ها و مشکلات آموزش مجازی از نظر معلمان و مدیران مدارس ابتدایی

دوره 1، شماره 1، دی 1400، صفحه 11-21
طیبه حجتی؛ روژینا احمدپور؛ محمد آرمند

9.

تجربه زیسته معلمان مقطع ابتدائی از عناصر و مولفه های برون مدرسه ای موثر برکلاس مجازی

دوره 3، شماره 1، تیر 1402، صفحه 69-84
محبوبه حسن شاهی

10.

تحلیل کتاب فارسی سوم ابتدایی با روش کلوز با رویکرد آموزش مجازی

دوره 3، شماره 4، فروردین 1403، صفحه 65-72
فهیمه مسلمی؛ لیلی فاتحی؛ یاسر غالب برآباد

11.

چالش‌های آموزش مجازی در ایام کرونا براساس تجارب زیسته معلمان

دوره 3، شماره 4، فروردین 1403، صفحه 1-12
خدیجه علیپور؛ خدیجه اعراب شیبانی؛ کیوان بیدالهی منصوریه

12.

دلالت‌های آموزشی ایده‌ ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی

دوره 1، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 55-68
خدیجه نورانی؛ محمدرضا سرمدی؛ عیسی ابراهیم زاده

13.

واکاوی تجارب زیسته دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی(LMS)دانشگاه فرهنگیان

دوره 3، شماره 3، دی 1402، صفحه 37-52
حجت افتخاری؛ عرفان شمسی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب