1.

تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید)

دوره 8، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 37-48
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محسن عین علی

2.

تحلیل ساختار عاملی پرسش نامه شهرت تأثیرگذاران ورزشی رسانه های اجتماعی از دیدگاه مخاطبان شبکه اجتماعی اینستاگرام

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 تیر 1403
رامین ایرجی نقندر

3.

تحلیل وجوه رسانه‌ای، اجتماعی و شخصیتی اسطوره کشتی ایران: حسن یزدانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1403
فاطمه دهپاسی؛ مرتضی دوستی

4.

عوامل مؤثر بر توسعه‌ی برند شخصی ورزشکاران از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 بهمن 1403
یاسمن رضائی نیا؛ مهدی بشیری؛ بهروز قربان زاده؛ شیدا امینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب