1.

ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای

دوره 7، شماره 2، دی 1398، صفحه 69-81
محمد امین موحد؛ مهدی سلیمی؛ مینا مستحفظیان؛ حمید زاهدی

2.

ارزیابی و رتبه بندی رسانه‌های ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روش‌های تصمیم گیری چند شاخصه

دوره 4، شماره 1، آذر 1395، صفحه 39-49
محمد ثابت مطلق؛ مجتبی آقایی

3.

الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اردیبهشت 1403
مریم خواجه صالحانی؛ حمید قاسمی؛ علی اصغر دورودیان؛ حسن خجسته باقرزاده؛ شیوا آزادفدا

4.

بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری

دوره 4، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 53-61
علی اکبر خاصه؛ حامد برنگی؛ علی خاصه

5.

تأثیر رسانه‌ها بر بازنمایی برابری، تنوع و فراگیری در ورزش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 شهریور 1403
سیده صفورا شریفی؛ سیدمحمد کاشف؛ توفیق داوری

6.

تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان

دوره 1، شماره 2، بهمن 1392، صفحه 23-30
حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی؛ زهرا شاکرمی؛ سید سعید حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب