1.

اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی تاب‌آوری تحصیلی و امیدواری دانش-آموزان پسر اهمال‌کار تحصیلی مقطع دوم متوسطه

دوره 8، شماره 4، خرداد 1400، صفحه 9-18
مبینا ترخان

2.

پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های خود ناهمخوانی و تاب‌آوری تحصیلی

دوره 8، شماره 2، آذر 1399، صفحه 83-92
بهروز فروغی پردنجانی؛ علی اکبر شریفی

3.

پیش‌بینی سرزندگی و تاب‌آوری تحصیلی بر مبنای مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجان‌های تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی

دوره 10، شماره 2، آذر 1401، صفحه 79-90
مرضیه السادات سجادی نژاد؛ مرضیه اسدی

4.

تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تاب‌آوری تحصیلی و نقش واسطه‌ای تعامل معلم دانش‌آموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه

دوره 9، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 9-26
فاطمه انوری؛ فرزانه میکائیلی منیع

5.

رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک ‌شده و تاب‌آوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان

دوره 10، شماره 2، آذر 1401، صفحه 61-70
مطهره توجهی؛ محمدرضا تمنایی فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب