1.

اثر رضایت گردشگر از مناطق گردشگری بر تبلیغات شفاهی با میانجی‌گری هویت مقصد، مورد پژوهش: قلعه رودخان و ماسوله

دوره 13، شماره1 (پیاپی 26)، فروردین 1401، صفحه 107-122
یزدان شیرمحمدی؛ محمدتقی امینی؛ اسماعیل نصیری هندخاله؛ مریم بهرامی

2.

عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس)

دوره 9، شماره 1، آبان 1400، صفحه 87-102
عبدالحمید زیتونلی

3.

مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟

دوره 10، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 35-50
کریم زهره وندیان؛ زینب مندعلیزاده؛ اسفندیار خسرویزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب