1.

A case study of assessing perceptions, experiences, collaborating quality, learning performance, and student satisfaction in a flipped classroom

دوره 3، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 100-116
Ghasem Salimi؛ Neda Abdolahi؛ Ali Akbar Safavi

2.

Effectiveness of Positive Thinking Training on Self-Efficacy and Reduction of Depression and Anxiety of Recovered Students with Coronavirus

دوره 5، شماره 1، خرداد 2022، صفحه 65-78
Parvin Mirzaei

3.

Method of Teachers' Evaluation of Students' Performance during the CoVid-19 Pandemic: Challenges and Solutions (Investigating Lived Experience of Parents, Teachers and Professionals)

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 23-39
Kamal nosrati heshi؛ Mir masoud talebi barkaje؛ hasan ahmadi

4.

The Relationship between Neuroticism and Psychological Distress in the Covid-19 Pandemic: The Mediating Role of Perceived Stress and Loneliness

دوره 7، شماره 2، مرداد 2024، صفحه 45-56
Ezzatollah Ahmadi؛ Mohadese Bayat؛ Rahim yosefi

5.

تاثیر برنامه مدرسه تلویزیونی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در ایام کرونا با میانجی‌گری انگیزش تحصیلی

دوره 4، شماره 3، آذر 1403
محسن حاجی تبار؛ میمنت عابدینی؛ مسعود خطیری

6.

چالش‌های آموزش مجازی در ایام کرونا براساس تجارب زیسته معلمان

دوره 3، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 1-12
خدیجه علیپور؛ خدیجه اعراب شیبانی؛ کیوان بیدالهی منصوریه

7.

طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین

دوره 10، شماره 2، دی 1401، صفحه 48-61
محبوبه خوشدل احمدی؛ سعید قربانی؛ محمد علی نودهی

8.

کرونا و تولد نظام آموزشی و برنامه های درسی هوشمند در آموزش عالی هزاره سوم

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 25-38
عظیمه ابراهیمی؛ زهرا زین الدینی میمند

9.

نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصت‌ها و چالش‌ها

دوره 8، شماره 2، آذر 1399، صفحه 49-60
سمانه سلیمی؛ محمد علی فردین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب