1.

الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی بر اساس بار شناختی، انعطاف پذیری شناختی و آگاهی فراشناختی از راهبردهای مطالعه، نقش واسطه ای شایستگی هیجانی- اجتماعی و چشم انداز زمان

دوره 11، شماره 21، خرداد 1401، صفحه 51-67
فاطمه بیان فر؛ نهضت راحلی مقدم

2.

پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی

دوره 12، شماره 23، خرداد 1402، صفحه 1-16
حسین زارع؛ علی مصطفائی؛ مهدیه رحمانیان؛ پریناز سلمانی سابق امیرخیزی

3.

مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 2، آذر 1399، صفحه 93-103
محمد رضازاده شرمه؛ سهیلا هاشمی

4.

مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، مولاژ و آموزش سنتی بر میزان بارشناختی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 45-56
فرزانه غریبی؛ فائزه ناطقی؛ سعید موسوی پور؛ محمد سیفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب