1.

الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی بر اساس بار شناختی، انعطاف پذیری شناختی و آگاهی فراشناختی از راهبردهای مطالعه، نقش واسطه ای شایستگی هیجانی- اجتماعی و چشم انداز زمان

دوره 11، شماره 21، خرداد 1401، صفحه 51-67
فاطمه بیان فر؛ نهضت راحلی مقدم

2.

پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی

دوره 12، شماره 23، خرداد 1402
حسین زارع؛ علی مصطفائی؛ مهدیه رحمانیان؛ پریناز سلمانی سابق امیرخیزی

3.

مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 2، آذر 1399، صفحه 93-103
محمد رضازاده شرمه؛ سهیلا هاشمی

4.

مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، مولاژ و آموزش سنتی بر میزان بارشناختی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی

دوره 2، شماره 1، تیر 1401، صفحه 45-56
فرزانه غریبی؛ فائزه ناطقی؛ سعید موسوی پور؛ محمد سیفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب