1.

ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف

دوره 5، شماره 2، آذر 1396، صفحه 67-80
سعید مظلومیان؛ احمد رستگار؛ سمیه خزایی

2.

بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خود‌کارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روان‌شناسی

دوره 2، شماره 3، آذر 1394، صفحه 30-11
ثریا پیرمردوند چگینی؛ سید موسی گلستانه

3.

تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی

دوره 11، شماره 3، بهمن 1402، صفحه 73-84
طاهر محبوبی؛ محمدباقر اکبرپور زنگلانی

4.

نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل)

دوره 1، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 42-54
سعید مظلومیان؛ احمد رستگار؛ محمدحسن صیف؛ رضا قربان جهرمی

5.

نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده از سوی معلم و ارزش تکلیف در رابطه اشتیاق ادراک‌شده معلم با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی

دوره 11، شماره 4، اردیبهشت 1403، صفحه 9-20
فرزانه میکاییلی منیع؛ بهزاد ارژنگی؛ سیامک میرزایی سیلابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب