1.

ارزیابی ﺗﺄثیر عناصر عملکردی و رفتاری براندازه رقابت درصنایع بهداشتی وآرایشی ایران

دوره 1، شماره 1، مهر 1396، صفحه 65-75
رضا یوسفی حاجی اباد

2.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانکی و شناسایی عوامل مؤثر بر ترجیح ارباب‌رجوع

دوره 9، شماره 3 (پیاپی 35)، تیر 1400، صفحه 113-126
صدف خان‌بلوکی؛ علی اصغر عیوضی حشمت؛ رسول ثانوی‌فرد؛ علیرضا آقایوسفی

3.

ارزیابی اثرمتقابل عناصر بازار در صنعت بانکداری ایران

دوره 1، شماره 1، مهر 1396، صفحه 7-22
محمدرضا حاجیان؛ حمیده بصیرت پور

4.

ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران

دوره 1، شماره 1، مهر 1396، صفحه 77-94
جواد هراتی؛ حامد پرنده

5.

بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 33-42
بهرام یوسفی؛ حبیب هنری؛ اکرم قبادی یگانه؛ ولی ناصری پلنگرد

6.

بررسی تعامل بین تصویر و زبان در تبلیغات مجلات فارسی‌زبان بر اساس نظریۀ آنزورس

دوره 4، شماره 4، مهر 1400، صفحه 35-46
زهرا باباسالاری؛ غزل باغبانی

7.

تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی

دوره 2، شماره 2، آذر 1392، صفحه 11-20
مجید جلالی فراهانی

8.

تبیین عوامل موثر بر تقاضای گردشگری زنجان

دوره 14، شماره 3 (پیاپی 32)، مهر 1402، صفحه 165-184
مهدی مودودی ارخودی؛ حامد نقی لو

9.

تحلیل شناختی- اجتماعی پیام های تبلیغاتی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری ایران با توجه به مدل حکمرانی خوب

دوره 3، شماره 1، تیر 1393، صفحه 87-99
ایمان الله بیگدلی؛ پرویز صباحی؛ سعید اعظمی

10.

تحلیل مقایسه‌ای انواع ارجاع در متون تبلیغاتى فارسی و انگلیسی: بررسی موردی: حوزۀ فرآورده‌هاى غذایی

دوره 3، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 75-88
مهسا صادقی

11.

تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس

دوره 10، شماره 1، مهر 1401، صفحه 40-55
محمد زارع آبندانسری؛ نسرین عزیزیان کهن؛ فاطمه رضاپور

12.

شناسایی عوامل مؤثربرتولید محتوای دیجیتال در صنعت ورزش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1402
نفیسه نقیبی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد

13.

طراحی الگوی توسعه گردشگری ورزشی با چارچوب تبلیغاتی AIDAR در انواع رسانه‌های جمعی

دوره 8، شماره 3، بهمن 1398، صفحه 89-102
زهرا اسدی؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

14.

نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در توسعه ورزش همگانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1403
مهدی رحیمی افشار؛ حمید قاسمی؛ معصومه حسینی؛ سعید جعفری

15.

نقش ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعه‌ی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی)

دوره 6، شماره 3، اردیبهشت 1398، صفحه 89-102
محمدرسول خدادادی؛ حوریه دهقانپوری؛ مهدی صادری

16.

نقش تبلیغات بر جذب نوجوانان پسر به مدارس تکواندوی شهرستان زنجان بر‌اساس الگوی AIDA

دوره 4، شماره 3، اسفند 1394، صفحه 107-122
اسماعیل دولت یاری؛ حسین پور سلطانی زرندی؛ حمید قاسمی

17.

نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش

دوره 5، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 79-88
عارفه قنبری فیروزآبادی؛ سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب