1.

اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس

دوره 7، شماره 4، تیر 1399، صفحه 99-112
سردار محمدی؛ ارش زارعی

2.

اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند

دوره 7، شماره 2، دی 1398، صفحه 83-94
سید محمد باقر جعفری؛ کریم گل محمدی؛ فاطمه جاویدی؛ محمد سمیعی

3.

اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس

دوره 8، شماره 4، تیر 1400، صفحه 91-104
عباس سیف‌الهی؛ سید نصرالله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

4.

اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 شهریور 1403
حسین کریم عباس؛ شیرین زردشتیان

5.

ارزیابی ظرفیت‌های بوم‌شناختی در ارتقای برند بازار شهر تبریز

دوره 15، شماره 2 (پیاپی 35)، شهریور 1403، صفحه 83-102
محمد حسن یزدانی؛ حسین سعدلونیا؛ قاسم زارعی؛ رحیم حیدری چیانه

6.

تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی

دوره 2، شماره 2، آذر 1392، صفحه 11-20
مجید جلالی فراهانی

7.

طراحی الگوی توسعه ارزش ویژه برند کسب و کارهای ورزشی از طریق بازی وارسازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 شهریور 1403
حسین فریدنیا؛ محمد حسین قربانی

8.

مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب

دوره 9، شماره 4، تیر 1401، صفحه 28-40
وجیهه جوانی؛ شهرزاد نیری

9.

نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی

دوره 2، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 66-75
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

10.

نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید)

دوره 10، شماره 2، دی 1401، صفحه 62-71
بهمن طیبی؛ وحید ساعت چیان؛ امین دهقان قهفرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب