1.

ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی

دوره 8، شماره 4، خرداد 1400، صفحه 53-66
مریم درویشی؛ محمدحسن صیف؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی

2.

پیش‌بینی پذیرش فناوری واقعیت افزوده در آموزش معلمان مدارس متوسطه براساس مدل ادراک استفاده‌پذیری، سواد دیجیتال و سبک یادگیری

دوره 11، شماره 4 (پیاپی 43)، بهمن 1403، صفحه 33-42
سیمین خانی؛ مجتبی رضایی راد

3.

تأثیر برنامه آموزش سواد محیط‌زیستی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر دانش، نگرش و رفتار محیط‌زیستی دانش آموزان دوره متوسطه

دوره 9، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 9-22
خدیجه علی‌آبادی؛ فاطمه جنیدی جعفری؛ سعید پور روستایی اردکانی

4.

مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، مولاژ و آموزش سنتی بر میزان بارشناختی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 45-56
فرزانه غریبی؛ فائزه ناطقی؛ سعید موسوی پور؛ محمد سیفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب