1.

“ILCT ”, A Test to Measure Independent Learner’s Characteristics in the Distance Education System with E-Learning

دوره 1، شماره 4، تیر 2019، صفحه 61-72
Mozhgan Heidari

2.

The Investigating and Identifying Barriers to E-Learning for Students of Payame Noor University of Tabriz with Providing a Model

دوره 3، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 65-80
maryam abolhasani؛ majid vahedi

3.

ارزیابی مدل انگیزشیِ پیش‌بینی رعایت توصیه‌های بهداشتی در همه‌گیری کووید-19

دوره 11، شماره 41، خرداد 1401، صفحه 135-154
فرهاد تنهای رشوانلو؛ حسین کارشکی؛ زهرا عسگری

4.

بازی‌وارسازی(گیمیفیکیشن) در انگیزش کتابداران کتابخانه‌های تخصصی

دوره 9، شماره 3 (پیاپی 35)، مهر 1401
میترا صمیعی؛ صبا شاهگلدی؛ عصمت مومنی

5.

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر اسلام‌آبادغرب)

دوره 10، شماره 2، آذر 1401، صفحه 33-50
محمد خالقی؛ نادر نادری؛ بیژن رضایی؛ حبیب جعفری

6.

بهبود بهره وری مدیران در بخش دولتی

دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، دی 1392، صفحه 105-119
حسن بودلایی؛ علیرضا قزل؛ داوود فیروز؛ سید محمد موسوی

7.

تحلیل نشانه‌شناختی گفتمانی سوره الرحمن (مبتنی بر الگوی تنشی)

دوره 3، شماره 1، مهر 1393، صفحه 47-72
حدیث شریفی؛ فؤاد نجم‌الدین

8.

رابطه استفاده از رویه های نوین حسابداری و ایجاد انگیزش و بهبود رضایت ذینفعان خدمات عمومی در شهرداری های تهران

دوره 2، شماره 1، آذر 1394، صفحه 53-58
زهره حاجیها؛ کرامت امیرطاهری

9.

رابطه بین انگیزه ورزش و میزان موفقیت شغلی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه

دوره 2، شماره 3، اسفند 1392، صفحه 22-11
غلامرضا شعبانی بهار؛ نصراله عرفانی؛ زهرا حکمتی

10.

شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء انگیزه در افشاگری اطلاعات محیط‌زیستی

دوره 5، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 9-21
روح اله سهرابی؛ پوریا تدین

11.

طراحی مدل پیش بینی پیامدهای نگرشی و رفتاری مربیان حرفهای فوتبال ایران

دوره 2، شماره 2، آذر 1392، صفحه 79-90
مهدی طالب پور؛ محسن لقمانی؛ میثم روحانی؛ وحید ایرانی

12.

معرفی الگوی نیمرخ هَیَجامَدی و بررسی رابطۀ آن با نگرش فردی و اجتماعی

دوره 9، شماره 18، آبان 1399، صفحه 79-102
رضا پیش‌قدم؛ شیما ابراهیمی؛ ایمان‌الله بیگدلی

13.

مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 2، آذر 1399، صفحه 93-103
محمد رضازاده شرمه؛ سهیلا هاشمی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب