1.

ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال)

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 15-24
لیلا قربانی قهفرخی؛ میثم عسگرشمسی؛ سید عباس طباطبایی؛ مهناز حواصل؛ پری فرجی زاده؛ مریم فلاح کاظمی

2.

بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال)

دوره 6، شماره 3، اردیبهشت 1398، صفحه 51-66
حسین عیدی؛ همایون عباسی؛ سمانه الماسی

3.

بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه‌های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی

دوره 2، شماره 1، آبان 1393، صفحه 59-63
عباس اسدی؛ مرتضی رضایی صوفی

4.

تأثیر مدیریت زمان و کیفیت سیستم توسعه استعداد والیبال بر رضایت ذی نفعان در کشور عراق

دوره 12، شماره 4، 1403، صفحه 65-76
ضرغام حیدر عیسی؛ فاطمه عبدوی؛ محمد رسول خدادادی؛ عبدالزهرا حمیدی محیسن

5.

تحلیل عاملی موانع جذب حامیان مالی در ورزش والیبال بانوان ایران

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 فروردین 1404
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ مریم سرمست

6.

تحلیل عوامل محیطی و سازمانی مؤثر بر بروز پرخاشگری و خشونت تماشاچیان مسابقات والیبال ایران

دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 25-37
لیلا قربانی؛ مرجان فراهانی؛ لقمان کشاورز

7.

تدوین معیارهای انتخاب مربیان ملی والیبال کشور

دوره 2، شماره 2، آذر 1392، صفحه 109-118
امیر حسین منظمی؛ سعید سوخته زاری؛ فرح حدادی؛ مظهر رستمی نژاد؛ محمود گودرزی؛ اصغر اشرفی حافظ

8.

مدل‌سازی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر شکل‌گیری تصویر مطلوب از باشگاه‌های والیبال با نقش میانجی رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اردیبهشت 1404
داریوش معرفت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب