1.

اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر

دوره 9، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 82-95
محمود میرکی؛ مظفر یکتایار؛ نرگس اسماعیلی

2.

شناسایی راهبردهای موثر بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در تربیت بدنی و ورزش وزارت آموزش و پرورش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 آذر 1401
محسن معادی؛ علیمحمد صفانیا؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ علی اصغر دورودیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب