1.

طراحی مدل بازاریابی اینترنتی مبتنی بر درک پذیرش فناوری در جذب گردشگران ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 آذر 1403
میرسردار رضوانی؛ محمدرحیم نجف‌زاده؛ جعفر برقی مقدم؛ حمید جنانی

2.

عوامل موثر بر پذیرش فناوری هوش مصنوعی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه تهران

دوره 5، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 65-80
امیرحسین زنگانه؛ الهه حجازی؛ کیوان صالحی

3.

مدل‌یابی تمایل به پذیرش فناوری‌های کشاورزی حفاظتی با اقتباس از مدل TPB

دوره 9، شماره 3، خرداد 1400، صفحه 63-80
فاطمه رزاقی بورخانی؛ مهدیه السادات میرترابی

4.

نقش سواد دیجیتال بر پذیرش فناوری در کتابداران دانشگاه پیام نور

دوره 3، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 27-38
حکیم بکری زاده؛ مریم پناهی؛ بهزاد جمالوندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب