1.

ارائه چارچوب مفهومی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران

دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24
ذبیح اله نقی لو؛ مهرعلی همتی نژاد؛ مهدی نادری نسب

2.

ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1397، صفحه 79-88
مسعود فریدونی

3.

اعتباریابی و روایی سنجی ابزار سنجش پرسشنامه تبلیغات دهان‌به‌دهان در ورزش

دوره 5، شماره 3، خرداد 1397، صفحه 77-88
حسین کردلو؛ علیرضا الهی

4.

تحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرف‌کننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران)

دوره 2، شماره 3، اسفند 1392، صفحه 47-60
محسن بهنام؛ طناز طوسی

5.

نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی

دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34
محمد دهشتی؛ حسین علی محمدی؛ جواد ادبی فیروزجاه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب