1.

بررسی نقش عاطفه به‌عنوان واسط عمل و نظر از منظر ملاصدرا

دوره 9، شماره 1، آذر 1399، صفحه 163-173
زینب السادات میرشمسی

2.

بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت

دوره 7، شماره 4، تیر 1399، صفحه 23-36
رسول نوروزی سید حسینی؛ عرفان مرادی

3.

تأثیر پاداش در گیمیفیکیشن بر لذت و قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی در فیس بوک

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اردیبهشت 1403
زهرا عسگری گندمانی؛ حسین اکبری یزدی؛ حمید رودباری؛ روح الله عسگری گندمانی

4.

تحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرف‌کننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران)

دوره 2، شماره 3، اسفند 1392، صفحه 47-60
محسن بهنام؛ طناز طوسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب