1.

شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1403
فریده محمودیان؛ زهره حسنی

2.

نقش رسانه‌های اجتماعی بر اصالت؛ تصویر و شخصیت برند فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1403
رضا شهبازی؛ میرابراهیم حسینی؛ روح اله دایی؛ هادی بشیریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب