1.

اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان

دوره 2، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 25-37
شکوفه موسوی؛ علی اصغر کاکوجویباری

2.

بررسی تأثیر دوزبانگی و کارکردهای اجرایی بر شاخص‌های ریز‌ساختار داستان در کودکان دوزبانۀ کردی-فارسی‌زبانِ با اختلالِ طیفِ اُتیسم

دوره 6، شماره 4، آذر 1402، صفحه 77-94
سمیه مروتی؛ علی جمالی

3.

بررسی مقایسه‌ای الگوی رمزگردانی در گفتار روزمرۀ دانش‌آموزان دختر مقاطع دبستان و متوسطۀ شهرستان ارومیه

دوره 2، شماره 3، شهریور 1398، صفحه 87-96
جاوید فریدونی؛ نفیسه تدین چهارطاق

4.

دوزبانگی و کنترل ‌عاطفی: مقایسه‌ ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تک‌زبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی)

دوره 12، شماره 23، خرداد 1402، صفحه 1-10
نادیا خوشخوی؛ مسلم کرد؛ مجید صفاری‌نیا؛ آناهیتا ویسی؛ زهرا نیک‌منش

5.

مقایسة انعطاف‌پذیری شناختی و باورهای فراشناختی در بین افراد دوزبانه و تک‌زبانة ترکی آذری و فارسی‌زبان

دوره 1، شماره 2، فروردین 1396، صفحه 37-45
میلاد امینی ماسوله؛ حسن بافنده قراملکی؛ عزت الله احمدی

6.

مقایسة‌ حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانش‌آموزان دو و تک‌زبانه (فارسی آذری زبان)

دوره 8، شماره 4، خرداد 1400، صفحه 85-92
خدیجه زاداحمدکلاشی؛ علیرضا پیرخائفی؛ احمد سوری

7.

مقایسه رشد زبان در کودکان پیش‌دبستانی فارسی‌زبان و فارسی-ترکی‌زبان با استفاده از شاخص نحوی میانگین طول گفته (MLU)

دوره 5، شماره 3، تیر 1401، صفحه 25-38
معصومه ملکیان؛ ناهید جلیله وند

8.

مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه

دوره 5، شماره 1، مرداد 1395، صفحه 52-67
مونا گلستانی فرد؛ منصوره نیکوگفتار؛ حسن شمس اسفندآباد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب