1.

بررسی الگوی بازاریابی دیجیتال با استفاده از رویکرد داده بنیاد در سیستم بانکی (مطالعه ‏موردی بانک ‏توسعه تعاون)‏

دوره 8، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 59-72
نیلوفر شافعیان؛ محمد آقایی؛ نادر غریب نواز

2.

بررسی نقش میانجی‌گری بازاریابی چابک بر رابطه بین مزیت نسبی و مزیت رقابتی و پذیرش بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403
رضا مرتاضی؛ آزاده سیدعالی نژاد؛ محمد جلیلوند

3.

تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاه‌های ورزشی

دوره 11، شماره 4، خرداد 1402، صفحه 49-63
معصومه قلعه نویی؛ علی‌محمد صفانیا؛ رضا نیک‌بخش؛ حمیدرضا طلایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب