1.

ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1397، صفحه 79-88
مسعود فریدونی

2.

ارتباط رضایت‌مندی و کیفیت ارائه خدمات عوامل برگزاری با میزان رضایت‌مندی شرکت‌کنندگان در المپیاد ورزش دانشجویی

دوره 2، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 103-114
علی ناصریان؛ حسین کردلو؛ حسین اکبری یزدی

3.

استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایت‌مندی مشتریان باشگاه‌های بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی

دوره 5، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 57-71
احمد محمودی؛ جلیل یونسی؛ محمد حسن متقی شهری؛ جواد شهلائی باقری

4.

تعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش

دوره 3، شماره 3، اسفند 1393، صفحه 77-84
حسن پورسلطانی زرندی

5.

نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1403
فاطمه جوادی؛ عادل افکار؛ مجید سلیمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب