1.

تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی‌ بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1403
حسن خورسندی؛ احسان اسداللهی؛ شهریار خرازیان

2.

تعیین مدل برندسازی شخصی کارکنان فدراسیون‌های ورزشی ایران

دوره 10، شماره 4، دی 1402، صفحه 43-57
انسیه چلیپا؛ همایون عباسی

3.

نقش معماری ساختمان و تجهیزات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی پزشکی ایران و تأثیر آن در برندسازی (پژوهش کیفی)

دوره 9، شماره 1 (پیاپی 33)، اردیبهشت 1401، صفحه 1-12
زهرا صفایی؛ عبدالرسول خسروی؛ رضا رجبعلی بگلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب