1.

اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ فکری در کارکنان رسانه‌های ورزشی دانشکده‌های تربیت‌بدنی شهر تهران

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 60-72
سید عباس وهابی؛ مجید سلیمانی؛ عادل افکار

2.

بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران)

دوره 6، شماره 1، آبان 1397، صفحه 34-42
رضا شهبازی؛ جواد مصطفایی کیوی؛ روح الله دایی؛ نصرالله سجادی

3.

بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز

دوره 7، شماره 1، مهر 1398، صفحه 77-84
رضا شهبازی؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمد خبیری

4.

بررسی و نقدکتاب خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ورزشی

دوره 5، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 69-77
لیلا ایزدپرست

5.

تحلیل محتوای اخبار ورزشی (مطالعه موردی: شبکه سوم سیما(

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 20-28
مینا امامی؛ مینا ملائی

6.

تحلیل نقش رسانه ها در توسعة مشروعیت اخلاقی در نظام حقوقی ورزشی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
محسن قلی پور؛ سیروس احمدی؛ غلامرضا خاکساری

7.

شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی

دوره 10، شماره 2، دی 1401، صفحه 85-102
تقی عاشوری؛ مرتضی دوستی؛ محمد حسین رضوی؛ ابوالحسن حسینی

8.

مدلسازی عوامل موثر بر جریان‌سازی رسانه‌ای در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 اردیبهشت 1401
گلناز رضایی؛ اسفندیار خسروی زاده؛ مجید majid

9.

نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان

دوره 8، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 79-94
عبدالباسط مرادزاده؛ محب الدین ریگی؛ عبدالعلی کشته گر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب