1.

ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 63-70
سارا کشکر؛ محمد دادرس؛ راحله قیصری

2.

بررسی رابطه توانمندی‌های منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه

دوره 9، شماره 4، خرداد 1401، صفحه 33-46
سولماز فرزانه؛ هیمن محمودفخه؛ صمد عابدی

3.

بررسی موانع به کارگیری فناوری اطلاعات در تربیت بدنی آموزش و پرورش (نمونه موردی: مناطق محروم کشور)

دوره 4، شماره 3، اسفند 1394، صفحه 123-133
ایمان میرزایی؛ مرضیه میرزایی؛ علیرضا زارع

4.

پیش‌بینی فرسودگی روان‌شناختی معلمان براساس کیفیت زندگی و درگیری شغلی در دوران پاندمی کرونا در شهرستان مرودشت

دوره 1، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 61-70
فریبا تابع بردبار؛ معصومه اسماعیلی؛ رضا آزاد

5.

تحلیل مسیر سرمایه روانشناختی و رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی شهر اماره عراق

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 97-107
علی حیرانی؛ احمد مظلوم صالح الربیعاوی؛ سعید خانمرادی

6.

نقش ابعاد نشاط اجتماعی و ابعاد مثبت اندیشی در پیش بینی کیفیت زندگی معلمان شهر قاین

دوره 2، شماره 4، اسفند 1402
احمد موحد؛ محسن غلامی آبیز؛ زهره عباسی

7.

نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری

دوره 1، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 1-11
سپیده صفرپور دهکردی؛ شهربانو تاجیکی؛ سعید رازقی

8.

نقش همجوشی شناختی، ادراک تعامل اجتماعی و مؤلفه های اجتناب شناختی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان

دوره 6، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 83-96
اسماعیل صدری دمیرچی؛ حمیدرضا صمدی فرد

9.

واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته

دوره 5، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 63-84
شهناز علیزاده؛ کیوان صالحی؛ علی مقدم‌زاده

10.

واکاوی کنش فرهنگی و سیاسی معلمان و دانش‌آموزان استان گیلان در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی

دوره 12، شماره اول،پیاپی 23، پاییز و زمستان 1402، اسفند 1402، صفحه 97-110
یاسر کریمی گیلایه؛ حجت فلاح توتکار؛ باقر علی عادل فر؛ محسن بهرام نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب