1.

Online-only Learning Challenges in Higher Education in COVID-19 Era: A Research Synthesis

دوره 3، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 16-31
Farhad Seraji؛ Farhad Seraji؛ Hamed Abbasi Kasani؛ Solmaz Aghazadeh؛ Saied Sharifi Rahnamoo؛ Rasool Bakhtiari

2.

ارتباط ویژگی های شخصیتی با بی تفاوتی سازمانی با نقش میانجی سکوت سازمانی (مورد مطالعه: معلمان تربیت بدنی)

دوره 10، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 57-70
شهرام نظری؛ عرفان گل محمدی

3.

ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 63-70
سارا کشکر؛ محمد دادرس؛ راحله قیصری

4.

بررسی رابطه توانمندی‌های منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه

دوره 9، شماره 4، خرداد 1401، صفحه 33-46
سولماز فرزانه؛ هیمن محمودفخه؛ صمد عابدی

5.

بررسی موانع به کارگیری فناوری اطلاعات در تربیت بدنی آموزش و پرورش (نمونه موردی: مناطق محروم کشور)

دوره 4، شماره 3، اسفند 1394، صفحه 123-133
ایمان میرزایی؛ مرضیه میرزایی؛ علیرضا زارع

6.

تحلیل مسیر سرمایه روانشناختی و رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی شهر اماره عراق

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 97-107
علی حیرانی؛ احمد مظلوم صالح الربیعاوی؛ سعید خانمرادی

7.

نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری

دوره 1، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 1-11
سپیده صفرپور دهکردی؛ شهربانو تاجیکی؛ سعید رازقی

8.

واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته

دوره 5، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 63-84
شهناز علیزاده؛ کیوان صالحی؛ علی مقدم‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب