1.

بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری

دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، فروردین 1393، صفحه 51-65
سعید جعفری نیا؛ رسول درویشون نژاد

2.

بررسی رابطه بین ساختار قوانین برندینگ در کالاهای ورزشی و سطح رضایت مشتریان

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 85-93
کمال هوشیار؛ زینب یوسفی؛ سمیرا غلامی مــیان سرایی؛ مریم صدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب