1.

آیا نوع مدرسه در آگاهی‌های محیط زیستی دانش‌آموزان ابتدایی تفاوت ایجاد میکند؟

دوره 1، شماره 4، تیر 1392، صفحه 11-19
حسین میبودی؛ بابک امیدوار؛ اشرف السادات عنایتی؛ سحر رشیدی

2.

اثربخشی آموزش با رویکرد ساختن‌گرایی شناختی بر یادگیری، یادداری دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی در درس ریاضی

دوره 7، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 25-34
شهناز سلیمانی؛ امینه احمدی؛ قدسی احقر

3.

اثربخشی آموزش پردازش حسی بر بهبود مهارت‌های عصب‌روان شناختی دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 5، شماره 16، خرداد 1398، صفحه 89-102
عبدالرضا سرکانی؛ سالار فرامرزی

4.

اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دست‌خط و ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های خاص یادگیری

دوره 9، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 93-100
نصرت جعفری؛ طاهره روشنی؛ گیتی شهبازی

5.

اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانه‌های بدریختی بدن در دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 2، آذر 1400، صفحه 61-74
فاطمه رحمانی؛ فریبرز صدیقی ارفعی؛ ملیحه رحمانی

6.

اثربخشی گروه‌‌درمانی شناختی– رفتاری بر کفایت اجتماعی و شادکامی دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 79-68
محسن گل محمدیان؛ زهره فربد

7.

بررسی اثربخشی خودگویی مثبت بر میزان خودکارآمدی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی

دوره 3، شماره 12، خرداد 1395، صفحه 71-77
علی مصطفائی؛ عزیز محمدی

8.

بررسی تأثیر آموزش‌های محیط‌زیستی بر سطح دانش محیط‌زیستی دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف در زمینه تالاب‌ها (مطالعه موردی: تالاب شور، شیرین و میناب)

دوره 10، شماره 1، آذر 1400، صفحه 131-142
مهناز جدیدی؛ احمد نوحه گر

9.

بررسی رابطه یادگیری الکترونیکی با مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های پژوهشگری دانش‌آموزان دوره ی متوسطه‌ی دوم (مطالعه موردی شهر فیروزآباد)

دوره 2، شماره 1، تیر 1401، صفحه 1-7
آمنه فاضلی فیروزآبادی؛ سعید احمدی

10.

بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجی‌گری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام

دوره 12، شماره 23، خرداد 1402
آسیه مرادی؛ کامران یزدانبخش؛ زهرا مهدیان

11.

بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس

دوره 8، شماره 29، مرداد 1401، صفحه 21-32
مهدیه کشمیرشکن؛ سالار فرامرزی؛ احمد عابدی

12.

پیش‌بینی نگرش دانش‌آموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس

دوره 5، شماره 3، اسفند 1396، صفحه 21-32
مهدی معینی‌کیا؛ عادل زاهد بابلان؛ رقیه جبارنژاد شوطی؛ احسان عظیم پور

13.

تاثیر آموزش مهارت‌های حرکتی بر عملکرد حافظه کاری بینایی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 23-30
مهتا اسکندرنژاد؛ فریبا ملائی زنگی

14.

تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن

دوره 3، شماره 8، خرداد 1396، صفحه 9-28
منصور بیرامی؛ یزدان موحدی؛ اسماعیل احمدی

15.

تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 6، آبان 1393، صفحه 7-16
حسین زارع؛ سوزان عارضی

16.

تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی

دوره 5، شماره 3، اسفند 1396، صفحه 43-66
سعیده سبزیان؛ عزت‌اله قدم‌پور؛ فضل‌اله میردریکوند

17.

رابطه ابعاد کمال‌گرایی با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر شیراز

دوره 1، شماره 3، بهمن 1392، صفحه 71-78
قوام ملتفت؛ سمیه ساداتی فیروزابادی

18.

شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو)

دوره 7، شماره 1، تیر 1397، صفحه 11-22
محمد کشتی دار؛ کیانوش شجیع؛ ثریا روحی بهلولی احمدی؛ سیده فاطمه فاطمی زاده

19.

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در اجرای درس تربیت بدنی دانش‌آموزان کم توان ذهنی از دیدگاه دبیران تربیت بدنی استان خوزستان

دوره 2، شماره 3، مهر 1394، صفحه 53-60
شهرزاد غالیان؛ صدیقه حیدری نژاد؛ امین خطیبی

20.

نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه هیجان‌خواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 2، آذر 1402، صفحه 85-96
شکوفه موسوی؛ محمودرضا شاهسواری؛ نجمه حقی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب