1.

رواسازی و اعتباریابی مقیاس سنجش روابط نوجوانان همسال (APRI) در نوجوانان شهر مشهد

دوره 1، شماره 2، دی 1393، صفحه 61-46
فروزان سادات هاشمی؛ حسین کارشکی؛ یونس طاطاری؛ مجتبی حسینی

2.

The Effect of Blended Learning on Educational Performance of Secondary School Students in Art in Gonabad City

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1402
Ali Akbar Ajam؛ Mahdiyeh Mahdizade

3.

The Role of Psychological Needs in Forecasting the Goal Orientation and Mental Health of Students in Distance Education System

دوره 1، شماره 2، دی 2018، صفحه 63-80
Nasim Saeid

4.

اثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان

دوره 5، شماره 3، اسفند 1396، صفحه 67-72
رمضان حسن‌زاده؛ لیلا وطن دوست

5.

اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر بریل‌نویسی و بریل‌خوانی (مطالعه‌ی موردی: دانش-آموزانِ با نقص بینایی دوره ابتدایی شهر یاسوج)

دوره 5، شماره 18، آذر 1398، صفحه 9-26
فاطمه نجفی؛ سالار فرامرزی؛ مختار ملک پور

6.

بررسی اثربخشی آموزش مدیریت زمان بر کاهش اعتیاد به اینترنت دانش آموزان مقطع متوسطه

دوره 2، شماره 4، فروردین 1402، صفحه 1-9
زهرا قنبری

7.

بررسی رابطه‌ی اختلالات بالینی و سبک‌های فرزندپروری با وابستگی به بازی‌های کامپیوتری در دانش‌آموزان متوسطه‌ی اول شهر نی‌ریز

دوره 3، شماره 2، مهر 1402، صفحه 51-62
اکبر رضایی فرد؛ راضیه حسینی؛ باهره خیرخواه

8.

بررسی رابطه بین استرس کرونا با انزوای تحصیلی دانش آموزان در آموزش آنلاین

دوره 2، شماره 2، مهر 1401، صفحه 25-32
آزیتا سلاجقه؛ حسن مشایخی

9.

بررسی میزان تأکید کتاب درسی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر مهارت‎های فلسفی دانش‎آموزان

دوره 1، شماره دوم، اسفند 1393، صفحه 111-122
احمد سلحشور؛ معصومه خنکدار

10.

بررسی نقش عوامل فرهنگی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در مطالعه غیردرسی دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه‌های شهر مشهد

دوره 4، شماره 3، مهر 1396، صفحه 33-40
نسیم نوبهار؛ هادی شریف مقدم

11.

پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی و تکانشگری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه

دوره 11، شماره 4، اردیبهشت 1403، صفحه 71-80
مهدی شیرزاده

12.

پیش‌بینی هوش هیجانی دانش آموزان بر پایه ویژگی‌های شخصیتی آنان

دوره 2، شماره 3، آذر 1394، صفحه 87-78
بیتا محمد‌محمدی؛ محمد اورکی

13.

تأثیر استفاده از برنامه روستا استون بر یادگیری واژگان زبان انگلیسی در دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهر کرج

دوره 3، شماره 1، تیر 1402، صفحه 45-56
فاطمه تکلو؛ روح اله شریفی؛ پریسا ترابیان

14.

تأثیر آموزش به روش کلاس درس معکوس بر سواد آبی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 73-85
مهدیه رضائی

15.

تأثیر آموزش همدلی بر سازگاری اجتماعی و پرخاشگری دانش‌آموزان دختر

دوره 3، شماره 9، شهریور 1394، صفحه 21-32
کاظم برزگربفرویی

16.

تأثیر بازی‌های رایانه‌ای و بازی‌های حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

دوره 8، شماره 31، بهمن 1401، صفحه 39-49
مرتضی همایون نیا فیروزجاه؛ مرتضی پورآذر؛ مونا رضایی؛ علی آبادیان

17.

تاثیر تحریک فرا جمجمه ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tdcs) بر توانایی شناختی و حافظه کاری دانش آموزان دارای نارسایی توجه و بیش فعالی

دوره 7، شماره 27، اسفند 1400، صفحه 37-46
فروغ آیت نیا؛ پروین میرزایی

18.

تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن

دوره 4، شماره 12، خرداد 1397، صفحه 141-152
منصور بیرامی؛ یزدان موحدی؛ هاشم عبدیان؛ سودابه اسماعیلی

19.

تأثیر رنگ آمیزی مندلا بر حافظه کاری و اضطراب امتحان دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 4، اردیبهشت 1403، صفحه 31-42
سیده مولود سالاری پور؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ مرتضی امیدیان؛ ناصر بهروزی

20.

تأثیر فعالیت‌های ورزشی بر اضطراب و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی پسران غیر ورزشکار مقطع متوسطه

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 43-54
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ عباس احمدی

21.

تأثیر ورزش در فضای مجازی بر روی انگیزش مشارکت و تصویر بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران در شرایط همه‌گیری کرونا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403
کیوان ملانوروزی؛ آزاده سیفی

22.

رابطه بین عوامل اجتماعی و روان‌شناختی با رفتار صرفه‌جویی انرژی دانش آموزان

دوره 7، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 103-114
محمدحسن صیف؛ سعید مظلومیان؛ محمدرضا جوانمردی

23.

رابطه ساختاری نیازهای بنیادین روان شناختی و اشتیاق تحصیلی:نقش واسطه ای کمال گرایی تحصیلی

دوره 11، شماره 4، اردیبهشت 1403، صفحه 43-54
فریبا تابع بردبار

24.

مدل نقش تعدیلگر ورزش‌های الکترونیکی بر تأثیر ناگویی هیجانی و پرخاشگری در دانش‌آموزان مقطع متوسطه

دوره 9، شماره 3، آبان 1401، صفحه 11-27
پرنیان فلاحتگر اوشیبی؛ محمد حامی؛ وحید شجاعی

25.

مقایسه‌ خودکارآمدی در تعامل با همسالان و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان پسر با رفتارهای پرخاشگرانه و عادی

دوره 4، شماره 2، بهمن 1394، صفحه 102-123
عاطفه علامه؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ مهناز مهرابی زاده هنرمند

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب