1.

اثر هولوگرافی سازمانی بر تصویر سازمانی با میانجی تجربیات سازمانی و شبکه اجتماعی سازمان (مطالعه سازمان ورزش شهرداری تهران)

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 41-55
تورج پرمهر؛ شهاب بهرامی؛ محمد جلیلوند

2.

بررسی تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات و اثربخشی آن در سازمان ورزشی (اداره‌ی کل تربیت‌بدنی استان آذربایجان‌غربی)

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 53-62
سعید لطفی یامچی؛ میرحسن سیدعامری؛ خدیجه لطفی یامچی

3.

تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی

دوره 2، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 41-48
رسول نظری؛ ارغوان نوربخشیان

4.

تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی ایران

دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66
نفیسه فتاحیان؛ همایون عباسی؛ حسین عیدی

5.

شناسایی موانع ایجاد و یا توسعه اخلاق حرفه‌ای مدیران سازمان‌های ورزشی

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 23-35
محمد حیدری؛ سید محمد حسین رضوی؛ سعید امیرنژاد؛ نصرالله محمدی

6.

شناسایی و تبیین ارتباط عوامل موثر در ایجاد سازمان ورزشی نوآور با عملکرد سازمان‌های ورزشی منتخب

دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 79-104
فروغ اسدی؛ علی محمد صفانیا؛ نصرالله محمدی

7.

طراحی الگوی ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر پذیرش مسئولیت اجتماعی در سازمان های ورزشی با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی

دوره 5، شماره 2، تیر 1397، صفحه 45-56
علی قربانی؛ یوسف محمدکریمی؛ فواد کوهزادی

8.

نقش رهبری خدمتگزار در ایجاد جو اخلاقی در سازمان های ورزشی با میانجی گری اعتماد و عدالت سازمانی

دوره 4، شماره 4، دی 1396، صفحه 75-89
بهزاد ایزدی؛ عابد محمودیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب