1.

اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 شهریور 1403
حسین کریم عباس؛ شیرین زردشتیان

2.

پیش‌بینی نیات رفتاری هواداران استقلال متأثر از مسئولیت اجتماعی باشگاه به‌واسطة نقش میانجی هویت تیمی

دوره 7، شماره 2، تیر 1399، صفحه 53-67
عرفان مرادی؛ سید امیر اجاق

3.

رابطه شخصیت تیم های حرفه‌ای و هویت تیمی هواداران؛ مطالعه موردی در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 85-92
زهرا مرادی؛ کمال هوشیار؛ مریم صدری؛ سلدا حامد

4.

شناسایی استراتژی‌های مقابله‌ای هواداران تیم ملی فوتبال در برابر تهدید هویت تیمی

دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 57-74
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ برادلی جیمز بیکر

5.

نقش هویت تیمی و هویت سازمانی بر عملکرد شغلی و مسئولیت اجتماعی

دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، مهر 1393، صفحه 95-110
ابوالفضل قاسم زاده؛ شیوا ملکی؛ حمداله حبیبی

6.

هویت و شخصیت تیمی در تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از دیدگاه بازیکنان

دوره 7، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 71-88
محمد قادرخانی؛ فرزاد غفوری؛ حبیب هنری؛ نجمه مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب