1.

کاربرد شخصیت برند، مصرف‌کننده و صحه‌گذار در اثربخشی صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس

دوره 14، 1 (تابستان 1404)، تیر 1404، صفحه 155-172
علیرضا امیرعلائی؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی

2.

نقش رسانه‌های اجتماعی بر اصالت؛ تصویر و شخصیت برند فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1403
رضا شهبازی؛ میرابراهیم حسینی؛ روح اله دایی؛ هادی بشیریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب