1.

Analysis of Education Systems Based on Open Education:Challenges and Opportunities for Learning

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 71-86
Hossein Zare؛ Khosro Ebrahiminia؛ Mohammad Reza Sarmadi؛ Marjan Masoomifard

2.

Assessment of teachers' attitude toward environmental education and its relevance to their readiness to educating students (Case (study: Teachers of primary school in Tehran city

دوره 6، شماره 4، شهریور 1397، صفحه 9-18
شاهو کرمی؛ مهدی اسماعیلی بیدهندی؛ مصطفی نادری

3.

Comparison of the Effectiveness of Narrative and Non-Narrative Documentary Films on Learning and Retention of Environmental Concepts

دوره 8، شماره 4، شهریور 1399، صفحه 7-14
Saeed Shahhosseini؛ Tooraj Sepahvand

4.

Investigate the Impact of Educational Multimedia on English Vocabulary Learning

دوره 1، شماره 3، فروردین 2019، صفحه 49-58
Suzan Arezi؛ Bahman SaeidiPour؛ Mohammad Reza Sarmadi؛ Bahman Zandi

5.

The Effect of Mnemonic Technique and Digital Game-Based Task on Teaching Vocabulary to Iranian EFL Students through Distance Education

دوره 5، شماره 1، آذر 2023، صفحه 85-99
Zeynab Heidari؛ Seyed Abdolmajid Tabatabaee Lotfi؛ Amir Sarkeshikian

6.

اثربخشی آموزش با رویکرد ساختن‌گرایی شناختی بر یادگیری، یادداری دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی در درس ریاضی

دوره 7، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 25-34
شهناز سلیمانی؛ امینه احمدی؛ قدسی احقر

7.

اثربخشی کست‌ها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیط‌زیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور

دوره 7، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 21-28
نازیلا خطیب زنجانی

8.

اثر رفتار جستجوی بازخورد بر خلاقیت شغلی با نقش میانجی کامیابی شغلی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

دوره 9، شماره 4، دی 1401، صفحه 46-33
آیات منوچهری؛ طاهر بهلکه؛ ناصر بای؛ زین العابدین فلاح

9.

بررسی اثر داروی سینا کورکومین بروی ‏اختلالات حافظه موش‌های صحرایی نر ‏دیابتی‌شده

دوره 10، شماره 4، خرداد 1401، صفحه 11-18
سید رضا پورربی

10.

بررسی تاثیر انعطاف استراتژیک بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: ادارات ورزش و جوانان غرب کشور)

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 101-116
سمانه الماسی؛ حسین عیدی؛ همایون عباسی؛ شیرین زردشتیان

11.

بررسی میزان کاربرد یادگیری سیار در یادگیری دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه‌های یاسوج

دوره 3، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 61-74
مصطفی باقریان فر؛ محمد جوادی پور

12.

تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی

دوره 10، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 21-34
رضا طلیمی؛ محسن باقری؛ بهمن یاسبلاغی شراهی

13.

تأثیر آموزش فلسفه به کودکان بر باورهای معرفت‌شناختی و یادگیری مفاهیم محیط‌زیست دانش آموزان پایه یازدهم

دوره 11، شماره 1، آبان 1401، صفحه 35-58
مرمر خانمحمدی؛ محمد سیفی؛ فائزه ناطقی

14.

تأثیر چندرسانه‌ای طراحی شده براساس اصول طراحی مایر بر نگرش به درس و هیجان تحصیلی و یادگیری درس علوم پایه ششم ابتدایی

دوره 2، شماره 4، فروردین 1402، صفحه 11-24
طلعت صباغ حسن زاده؛ ازاده فرزادپور

15.

تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 6، آبان 1393، صفحه 7-16
حسین زارع؛ سوزان عارضی

16.

تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی

دوره 10، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 51-60
امیر رحیمی؛ هاشم کوزه چیان

17.

تاثیر گیمیفیکیشن (بازی وار سازی) بر یادگیری و یادداری مفاهیم محیط زیست دانش آموزان

دوره 9، شماره 3، خرداد 1400، صفحه 23-32
محسن باقری؛ رضا طلیمی

18.

تبیین ویژگی‌های سیستم مناسب بودجه‌بندی عمومی برای تحقق پیشرفت عادلانه و کارآمد

دوره 4، شماره 4 (پیاپی 16)، مهر 1395، صفحه 67-80
میریعقوب سیدرضائی؛ علی اصغر پورعزت

19.

تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبی

دوره 7، شماره 1، مهر 1397، صفحه 19-36
مطهره حمزه رباطی؛ بهناز مهاجران؛ میر محمد سیدعباس‌زاده؛ حمید جاودانی؛ مجتبی بذرافشان مقدم

20.

تحلیل نقش رکود یادگیری و تجربه بر ابعاد یادگیری و نوآوری سازمانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد

دوره 3، شماره 2، تیر 1395، صفحه 99-107
حیدر حسینی؛ سید محمد جواد رضوی

21.

درنگی بر تأثیر بازی‌وارسازی بر آموزش و یادگیری

دوره 8، شماره2(پیاپی 30)، مرداد 1400، صفحه 11-28
امیررضا اصنافی؛ محسن حاجی زین‌العابدینی؛ زهرا عطارزاده

22.

ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری

دوره 1، شماره 3، بهمن 1392، صفحه 29-38
سعید طالبی

23.

طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایت‌مندی کاربران

دوره 6، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 75-86
سعید پورروستایی اردکانی؛ فرامرز سهرابی اسمرود؛ احمد برجعلی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی

24.

طراحی و تبیین مدل خودتوسعه‌ای منابع انسانی

دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، آبان 1392، صفحه 61-78
زهرا فروتنی؛ عادل آذر؛ سید علی‌اکبر احمدی؛ منیره عسکری‌نژاد

25.

مقایسه تاثیرتکالیف الکترونیکی و سنتی بر یادگیری و یادسپاری درس علوم تجربی در بین دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی

دوره 2، شماره 3، دی 1401، صفحه 35-45
علی محمد احمدی قراچه؛ علی شجاعی فرد

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب