1.

ارائه مدل عِلّی پیش‌بینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیام‌نور استان فارس)

دوره 2، شماره 5، شهریور 1393، صفحه 55-68
احمد رستگار؛ محمدحسن صیف؛ سعید طالبی

2.

رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

دوره 1، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 9-17
نرگس خاتون ذبیحی حصاری؛ مسعود غلامعلی لواسانی

3.

مدل‌‌یابی روابط بین باورهای هوشی، معرفت‌شناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

دوره 2، شماره 8، خرداد 1394، صفحه 43-68
صمد عابدی؛ بهمن سعیدی پور؛ مهران فرج الهی؛ محمدحسن صیف

4.

مدل عِلّی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجان‎های تحصیلی

دوره 1، شماره 3، بهمن 1392، صفحه 9-18
حسین زارع

5.

مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه

دوره 4، شماره 14، آذر 1395، صفحه 81-91
احمد رستگار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب