1.

اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه

دوره 10، شماره 3، بهمن 1401، صفحه 47-60
نگار فروزان؛ منصوره بهرامی پور

2.

پیش‌بینی سرزندگی و تاب‌آوری تحصیلی بر مبنای مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجان‌های تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی

دوره 10، شماره 2، آذر 1401، صفحه 79-90
مرضیه السادات سجادی نژاد؛ مرضیه اسدی

3.

مدل عِلّی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجان‎های تحصیلی

دوره 1، شماره 3، بهمن 1392، صفحه 9-18
حسین زارع

4.

نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی

دوره 11، شماره 3، بهمن 1402، صفحه 35-48
نرگس مسیح پور؛ سهیلا هاشمی؛ حبیب الله نادری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب