1.

A Model for Utilizing Social Softwares in Learning Management System of E-Learning

دوره 1، شماره 4، تیر 2019، صفحه 25-38
Maryam Haghshenas

2.

An Investigating into cultural characteristics of e-education learners: A case study of virtual students of Payam Noor University of Khuzestan

دوره 5، شماره 1، آذر 2023، صفحه 41-65
khadijeh noorani؛ mohammad Reza Moradi؛ Farhad Seraji؛ Bahman Zandi

3.

An Investigation of the Effective Components Considered in Designing E-Learning Environments in Higher Education and Offering a Framework for E-Learning Instructional Design

دوره 1، شماره 4، تیر 2019، صفحه 9-24
Yousef Mahdavinasab؛ Esmaeil Sadipour؛ Mahsa Moradi

4.

Attitudes toward E-learning in Ferdowsi University of Mashhad: Case of English and Engineering Students

دوره 2، شماره 1، مهر 2019، صفحه 59-69
Mohtaram Erfani؛ Zargham Ghapanchi

5.

Covid-19 and the challenges of distance learning from a student perspective (Case study: Islamic Azad University)

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 99-115
Seyede Ali Ghoreyshi؛ Manijeh Ahmadi؛ Seyede Fatemeh Noorani

6.

Evaluation of the quality of provided instruction in e-learning center of Tarbiat Modares University (TMU) from students’ and educational experts’ point of view

دوره 1، شماره 3، فروردین 2019، صفحه 29-38
Ali Dana؛ Javad Hatami؛ Maede Maleki

7.

Evolution of Learning Spaces: Metaverse for Educational Platforms

دوره 6، شماره 1، تیر 2024، صفحه 109-125
Mohammad Hadi Zahedi

8.

Exploring and Classifying Critical Challenges of E-learning through a Systematic Approach at the University of Tehran

دوره 6، شماره 1، تیر 2024، صفحه 58-81
Fatemeh Narenji Thani؛ Mohammad Reza Keramati؛ Elnaz Mirshahvalad؛ اAva Taghavi far؛ Mohammad Lohrasbi

9.

Factors Affecting Academic Achievement of High School Students in Distance Education Centers in Kashan

دوره 1، شماره 3، فروردین 2019، صفحه 17-28
Javad Hatami؛ abbas taghizade؛ ali Ziyaeemehr؛ Narges saedi

10.

“ILCT ”, A Test to Measure Independent Learner’s Characteristics in the Distance Education System with E-Learning

دوره 1، شماره 4، تیر 2019، صفحه 61-72
Mozhgan Heidari

11.

Impact of electronic platform webinars on digital media education

دوره 3، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 94-101
Fateme Saremi mofrad؛ sara sheykhi

12.

Iranian Distance Education (IDEJ): Context analysis

دوره 6، شماره 1، تیر 2024، صفحه 44-57
Robab Rahmati؛ Amir Karimi؛ Mahmoud Meidani

13.

Offering the Model of E-Learning Quality Enhancement at Payame Noor University

دوره 1، شماره 2، دی 2018، صفحه 51-62
Marjan Masomifard

14.

Simple and Multiple Relationships among Perceived Ease of Use and Perceived Usefulness with E-Learning Acceptance in Universities’ Instructors

دوره 1، شماره 2، دی 2018، صفحه 45-50
Samaneh Ebrahimi؛ Mehdi Moeinikia؛ Adel Zahed Babelan

15.

The analysis of relationship between quality of e-learning system and students’ academic performance (study case: student’s in University of Kashan)

دوره 4، شماره 1، خرداد 2022، صفحه 152-161
hamid rahimi؛ Ahmad Madani؛ Zahra Esmaeilzadeh Qamsari

16.

The Comparative Study of Learning Styles Among Students in The Electronic and Traditional Courses in Payame Noor University and Its Relationship with the Satisfaction of the Quality of Learning Courses

دوره 1، شماره 4، تیر 2019، صفحه 49-60
Forouzan Zarabian

17.

The Desirability of the Quality Components of E-learning Payam Noor University from the Students Perspective of National Lms

دوره 5، شماره 2، فروردین 2024، صفحه 35-48
Mojdeh Kiani

18.

The Effectiveness of Virtual Education "Health Needs Assessment Program" on the Performance of Health Supervisory Experts

دوره 2، شماره 1، مهر 2019، صفحه 23-32
Mitra Zolfaghari؛ Leila Ghavami

19.

The Investigating and Identifying Barriers to E-Learning for Students of Payame Noor University of Tabriz with Providing a Model

دوره 3، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 65-80
maryam abolhasani؛ majid vahedi

20.

Using SEM to Analyze challenges and mechanisms to Empowering the Instructors in Iran’s TVET

دوره 6، شماره 1، تیر 2024، صفحه 95-108
Zahra Etemad؛ Siamak Noori؛ Ali Khatibi

21.

ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان

دوره 9، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 63-80
بهمن زندی؛ مرجان معصومی فرد

22.

ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی

دوره 4، شماره 16، اردیبهشت 1396، صفحه 71-84
مجتبی رفیعی؛ هادی غفاری؛ میثم خرمی

23.

آموزش رو در رو در مقابل آموزش الکترونیکی: تحقیق درباره عملکرد دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش رو در رو و آموزش الکترونیکی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور

دوره 3، شماره 11، اسفند 1394، صفحه 49-58
فاطمه همتی

24.

بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL)

دوره 10، شماره 4، خرداد 1402، صفحه 93-102
عفیفه قنبری؛ سهیلا هاشمی؛ خسرو رشید

25.

بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور

دوره 11، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 53-68
حسن کرمعلیان؛ طیبه داستانپور؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب