1.

Effectiveness of blended learning on students' academic motivation in multi-grade classes

دوره 5، شماره 1، آذر 2023، صفحه 100-108
Mohammad Ali rostaminezhad؛ mohsen ayati؛ Hassan Zabet؛ reza arabi

2.

اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکرد‌های اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کم‌توجهی - بیش‌فعالی

دوره 10، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 87-96
علی اکبر شریفی؛ زینب خرمی

3.

امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل

دوره 4، شماره 16، اردیبهشت 1396، صفحه 61-70
علی اصغر بیانی

4.

بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانش‌آموز و معلم)

دوره 5، شماره 4، خرداد 1397، صفحه 9-24
سیده ماهرخ موسوی؛ علیرضا کیامنش؛ مهناز اخوان تفتی

5.

بررسی رابطه‌ بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1394، صفحه 67-53
عزت‌الله قدم پور؛ پیمان کامکار؛ سعیده سبزیان؛ عاطفه چهل‌پر؛ سمانه عبدلی؛ هوشنگ گراوند

6.

تبیین خودناتوان‌سازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع

دوره 4، شماره 16، اردیبهشت 1396، صفحه 9-22
محمد سید صالحی؛ نورعلی فرخی

7.

مدل‌یابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران

دوره 1، شماره 3، بهمن 1392، صفحه 39-49
صادق نصری؛ روح اله تیموری؛ مریم حمیدی‌مجلج

8.

مدل ساختاری تکانش‌گری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانش‌آموزان دختر متوسطه

دوره 9، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 81-92
معصومه رنج بخش؛ مالک میرهاشمی؛ خدیجه ابوالمعالی

9.

نقش جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد

دوره 2، شماره 5، شهریور 1393، صفحه 27-42
کاظم برزگر بفرویی؛ مهدی برزگر برفویی؛ یعقوب ملایی بهرامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب