1.

Pathology of the virtual evaluation system in elementary school

دوره 5، شماره 2، فروردین 2024، صفحه 62-72
Rogheyeh Khalili shahabi؛ Isa Barghi

2.

ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گیلان بر اساس مدل سروکوال

دوره 1، شماره 3، آذر 1393، صفحه 11-28
زهرا همتی نژاد؛ مهرعلی همتی نژاد

3.

ارزشیابی طرح‌های جابجایی روستایی با تأکید بر ابعاد اقتصادی، اجتماعی، زیست‌محیطی و کالبدی- فضایی (مطالعه موردی: روستاهای لرنی علیا و سفلی- شهرستان سیروان)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 99-115
فرهاد عزیزپور؛ جواد علی‌بیگی

4.

ارزشیابی کیفیت درونی برنامة درسی رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دیدگاه استادان، دانشجویان و کارشناسان آموزشی دانشگاه پیام نور

دوره 3، شماره 9، شهریور 1394، صفحه 83-94
سید محمد شبیری؛ سیده زهرا شمسی پاپکیاده

5.

ارزشیابی محتوای درس پرستاری و بهداشت محیط‌زیست بر اساس معیارهای انتخاب محتوای برنامه درسی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 25-34
سعید طالبی؛ احمدرضا اکبری

6.

چگونگی ارزشیابی کیفیت خط مشی های عمومی در ایران: پژوهشی اکتشافی مبتنی‌بر روش شناسی ترکیبی

دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، فروردین 1397، صفحه 79-94
حسن دانایی فرد؛ زینب شکری؛ منصور خیرگو؛ علی اصغر فانی

7.

طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML)

دوره 9، شماره 2، آذر 1400، صفحه 49-60
محمود امانپور قرائی؛ نازیلا خطیب زنجانی؛ مرجان معصومی فرد؛ محمدرضا سرمدی؛ مهدی محمودی

8.

معیارهای ارزشیابی اساتید در اندیشه دانشجویان، پژوهشی در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی

دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، دی 1392، صفحه 29-44
رضا واعظی؛ نسیم مداح شریعتی؛ محمدصادق آزمندیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب