1.

Identification of Effective Factors to Development of Blended learning in Higher Education Context ( Case : Payam Noor University of Tehran Province)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 دی 1398
Sana Safari

2.

Identification of Effective Factors to Development of Blended learning in Higher Education Context ( Case : Payam Noor University of Tehran Province)

دوره 3، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 90-99
Sana Safari

3.

Identify and analyze the macro requirements of online education in higher education with emphasis on the corona pandemic effect

دوره 3، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 31-38
shahram hashemniya؛ mogan agahheris؛ akram dousti؛ Hadi Rezghi Shirsavar؛ nika salami

4.

ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت کربن در موسسات آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه رازی)

دوره 9، شماره 3، خرداد 1400، صفحه 33-54
فرناز کریمی؛ هادی ویسی؛ محمد رضا نظری

5.

ارزشیابی کیفیت درونی برنامة درسی رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دیدگاه استادان، دانشجویان و کارشناسان آموزشی دانشگاه پیام نور

دوره 3، شماره 9، شهریور 1394، صفحه 83-94
سید محمد شبیری؛ سیده زهرا شمسی پاپکیاده

6.

آموزش عالی و سرمایه اجتماعی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 57-77
ابراهیم صالحی عمران

7.

اولویت‌بندی گروه‌های تحصیلی آموزش عالی برای تحقق توسعه پایدار استان سیستان و بلوچستان

دوره 8، شماره 1، آذر 1398، صفحه 49-72
وحید پورشهابی؛ مسعود پورکیانی؛ محسن زاینده‌رودی؛ ایوب شیخی

8.

بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دوره‌های یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز

دوره 5، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 35-50
خدایار ابیلی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ زینب‌السادات مصطفوی

9.

بررسی تحلیلی جایگاه آموزش عالی محیط‌زیست در ایران

دوره 5، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 63-75
هومان لیاقتی؛ محمد یزدی؛ نغمه مبرقعی دینان

10.

بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران

دوره 12، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 45-58
راضیه صفاری فرد؛ الهه حجازی؛ امیرحسین زنگانه؛ مسعود غلامعلی لواسانی

11.

بررسی میزان کاربست مؤلفه‌های الگوی سیبرنتیک در مدیریت دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در بازة زمانی 1396-1395

دوره 3، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 11-19
محمدعلی زمانی؛ عبدالحسین فرج پهلو

12.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان

دوره 12، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 21-32
مریم محسن پور؛ حورا الموسوی؛ ملوک خادمی اشکذری

13.

برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران: بحران آب، تغییرات اقلیم، منابع تأمین دانش

دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 81-94
شهناز کرمی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ علی‌اکبر خسروی بابادی؛ منوچهر فرج زاده اصل

14.

تحلیل برنامه‌های آموزش زیست محیطی برای شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در آموزش عالی

دوره 2، شماره 5، آبان 1392، صفحه 1-10
سید محمد شبیری

15.

سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 55-68
ناصر اژدری فام؛ مهران فرج اللهی؛ محمدرضا سرمدی؛ طاهر محبوبی

16.

طراحی الگوی تلفیقی مؤلفه‌های برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی

دوره 10، شماره 3، بهمن 1401، صفحه 61-74
محمد اردشیری؛ علیرضا فقیهی؛ مژگان محمدی نایینی

17.

کاربرد آموزش سیار در یادگیری ترکیبی محیط‌زیست از منظر اعضای هیئت علمی (مطالعه‌ موردی: دانشگاه علوم دریایی چابهار)

دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 83-96
بهمن سعیدی‌پور؛ سمانه دلیربوستانسرایی

18.

کرونا و تولد نظام آموزشی و برنامه های درسی هوشمند در آموزش عالی هزاره سوم

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 25-38
عظیمه ابراهیمی؛ زهرا زین الدینی میمند

19.

مطالعه مؤلفه‌های سیاست‌گذاری در اقتصاد شهریه در بخش دولتی: فراترکیب مطالعات منتخب

دوره 11، شماره3 (پیاپی 43)، تیر 1402، صفحه 35-52
ابراهیم خدایی؛ غلامرضا گرایی‌نژاد؛ احمد کیخا



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب