1.

اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه

دوره 4، شماره 14، آذر 1397، صفحه 73-90
اعظم فتاحی اندبیل؛ هائیده صابری؛ اصغر کاظمی کواکی

2.

اثربخشی برنامه توانمندسازی عصب‌روان‌شناختی دانش‌آموزان کاشت حلزونی(NEPSCI) بر مشکلات حافظه فعال دانش‌آموزان ناشنوای کاشت حلزون‌شده: طرح تک‌آزمودنی

دوره 6، شماره 22، آذر 1399، صفحه 27-40
علیرضا محسنی اژیه؛ سالار فرامرزی؛ محمد حسینعلی زاده

3.

اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، مرداد 1396، صفحه 135-146
امیر عزیزی؛ فضل اله میر دریکوند؛ محمد علی سپهوندی

4.

اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 2، دی 1397، صفحه 173-186
محمدعلی خاکساربلداجی؛ محمدحسین عبدالهی؛ پروین کدیور؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ علی اکبر ارجمندنیا

5.

اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی رایانه‌محور بر بهبود حافظه فعال بیماران مبتلا به سکته مغزی در شهر تبریز

دوره 5، شماره 16، خرداد 1398، صفحه 157-172
الهام قربانیان؛ مرضیه علیوندی وفا؛ مهدی فرهودی؛ محمدعلی نظری

6.

ارزیابی و مقایسه اثربخشی کاپیتان‌لاگ و نوروفیدبک بر بازداری پاسخ و اندوزش حافظه فعال در دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی

دوره 7، شماره 26، آبان 1400، صفحه 131-142
شادی ابراهیمی جوزانی؛ رویا کوچک انتظار؛ مژگان سپاه منصور؛ پروانه قدسی

7.

آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان)

دوره 4، شماره 15، اسفند 1397، صفحه 123-142
یوسف دهقانی؛ نزهت الزمان مرادی

8.

بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز

دوره 6، شماره 23، اسفند 1399، صفحه 123-142
اسکندر فتحی آذر؛ آرش مانی؛ یوسف ادیب؛ زهرا شریفی

9.

بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی

دوره 1، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 7-25
الیاس اکبری؛ جعفر حسنی؛ علیرضا مرادی

10.

بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی

دوره 6، شماره 23، اسفند 1399، صفحه 27-42
مریم رنجبر؛ سعید حسن زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا

11.

تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان)

دوره 6، شماره 20، خرداد 1399، صفحه 101-120
یوسف دهقانی؛ نزهت الزمان مرادی

12.

تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه

دوره 1، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 41-51
محمد اورکی؛ مهدیه رحمانیان؛ نپتون تهرانی؛ شیما حیدری

13.

فراتحلیل بررسی اثربخشی مداخلات حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه_بیش‌فعالی و مقایسه حافظه فعال آن ها با کودکان عادی

دوره 5، شماره 17، شهریور 1398، صفحه 141-160
فاطمه تاکی؛ مریم شریفی؛ ماهگل توکلی

14.

مقایسه ی اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف رایانه ای با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) در بهبود حافظه ی فعال بیماران دچار سکته ی مغزی

دوره 8، شماره 28، اردیبهشت 1401، صفحه 41-53
میلاد امینی ماسوله؛ غلامرضا چلبیانلو؛ رضا عبدی

15.

مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمه‌ای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی

دوره 8، شماره 31، بهمن 1401، صفحه 9-24
محمدرضا نوروزی همایون؛ مجید الماسی؛ اسماعیل صدری دمیرچی؛ محمد حاتمی نژاد

16.

مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه

دوره 5، شماره 1، مرداد 1395، صفحه 52-67
مونا گلستانی فرد؛ منصوره نیکوگفتار؛ حسن شمس اسفندآباد

17.

مقایسه نیمرخ عصب‌-‌روان‌شناختی دانش‌آموزان تیزهوش و بااستعداد کم‌آموز و موفق در درس ریاضی

دوره 5، شماره 17، شهریور 1398، صفحه 59-88
رومینا منانی؛ احمد عابدی؛ فریبرز درتاج؛ نورعلی فرخی

18.

نقش کارکرد های اجرایی حافظه فعال دیداری-فضایی و بازداری پاسخ در عملکرد توانش های ذهنی تئوری ذهن درکودکان7 تا 12سال مقطع ابتدایی

دوره 6، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 125-142
هادی تقی زاده؛ امان ا.... سلطانی؛ حمدا... منظری توکلی؛ زهرا زین الدینی میمند



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب