1.

اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی درسی چندبعدی بر مهارت‌های اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیش‌دبستانی شهر بهشهر

دوره 9، شماره 2، آذر 1400، صفحه 9-22
مریم عمویی؛ حسن عبداله زاده

2.

بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی

دوره 7، شماره 1، مرداد 1397، صفحه 105-120
زهرا صدیقی؛ فرزانه میکاییلی؛ علی عیسی زادگان

3.

دموکراسی آموزشی در مدارس و تأثیر آن بر رشد مهارت تفکر انتقادی و اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

دوره 3، شماره 2، بهمن 1393، صفحه 95-108
عباس قلتاش؛ عبدالمحمد طاهری؛ فاطمه مراحل

4.

طراحی و تدوین برنامه آموزش حل‌مسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان سرآمد

دوره 5، شماره 2، دی 1395، صفحه 9-25
لیلا کاشانی وحید؛ غلامعلی افروز؛ محسن شکوهی یکتا؛ کمال خرازی؛ باقر غباری بناب

5.

مقایسه اثربخشی آموزش الکترونیکی پروژه محور و غیر پروژه محور بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانشجویان در راستای توسعه پایدار

دوره 5، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 75-86
مهدی نوروزی؛ محمدهاشم رضایی؛ محمد سیفی

6.

مقایسه مهارت‌های عصب‌شناختی و اجتماعی دانش‌آموزان با و بدون نارسایی حساب

دوره 4، شماره 15، اسفند 1397، صفحه 107-122
ابراهیم رهبر کرباسدهی؛ عباس ابوالقاسمی؛ عباسعلی حسین‌خانزاده؛ فاطمه رهبر کرباسدهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب