1.

اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی درسی چندبعدی بر مهارت‌های اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیش‌دبستانی شهر بهشهر

دوره 9، شماره 2، آذر 1400، صفحه 9-22
مریم عمویی؛ حسن عبداله زاده

2.

اثربخشی برنامه آموزشی مونته سوری و مالاگاتسی بر مهارت‌های ارتباطی

دوره 4، شماره 3، آذر 1403
رضا صابری؛ مجتبی پورکریمی هاوشکی؛ صبری عرب زوزنی

3.

بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی

دوره 7، شماره 1، مرداد 1397، صفحه 105-120
زهرا صدیقی؛ فرزانه میکاییلی؛ علی عیسی زادگان

4.

دموکراسی آموزشی در مدارس و تأثیر آن بر رشد مهارت تفکر انتقادی و اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

دوره 3، شماره 2، بهمن 1393، صفحه 95-108
عباس قلتاش؛ عبدالمحمد طاهری؛ فاطمه مراحل

5.

طراحی و تدوین برنامه آموزش حل‌مسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان سرآمد

دوره 5، شماره 2، دی 1395، صفحه 9-25
لیلا کاشانی وحید؛ غلامعلی افروز؛ محسن شکوهی یکتا؛ کمال خرازی؛ باقر غباری بناب

6.

مقایسه اثربخشی آموزش الکترونیکی پروژه محور و غیر پروژه محور بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانشجویان در راستای توسعه پایدار

دوره 5، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 75-86
مهدی نوروزی؛ محمدهاشم رضایی؛ محمد سیفی

7.

مقایسه مهارت‌های عصب‌شناختی و اجتماعی دانش‌آموزان با و بدون نارسایی حساب

دوره 4، شماره 15، اسفند 1397، صفحه 107-122
ابراهیم رهبر کرباسدهی؛ عباس ابوالقاسمی؛ عباسعلی حسین‌خانزاده؛ فاطمه رهبر کرباسدهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب